Ja Jums ir If Veselības apdrošināšana un par saņemto pakalpojumu esat norēķinājies ar saviem līdzekļiem, atlīdzību varat pieteikt ērti un ātri – If Mobile Baltics aplikācijā, Mans If profilā vai bezautorizācijas vidē.
Ņemiet vērā – lai pieteiktu atlīdzību, Jums būs jāsagatavo skenētas, fotografētas vai digitālas čeku kopijas un dokumenti, kas apliecina pakalpojuma saņemšanu. Kopā ar atlīdzības pieteikumu lūdzam iesniegt:
- Ambulatorie un stacionārie pakalpojumi – ārsta norīkojumu vai izrakstu no ambulatorās/stacionārās kartes.
- Zobārstniecības pakalpojumi – izrakstu no ambulatorās kartes ar ārstētā zoba numuru un veiktajām manipulācijām.
- Medikamentu iegāde – ārsta izrakstītās receptes oriģinālu vai kopiju.
- Optikas iegāde – ārsta izrakstītās receptes oriģinālu vai kopiju.
- Sporta nodarbības – mēneša abonementu ar derīguma termiņu, īpašnieka vārdu, uzvārdu un personas kodu (par vienas nodarbības apmaksu visa nepieciešamā informācija atrodas maksājuma dokumentā).
Kopā ar atlīdzības pieteikumu jāiesniedz arī pakalpojuma apmaksu apliecinošs finanšu dokuments – kases aparāta čeks, kurā norādīti:
- Pakalpojuma sniedzēja rekvizīti – nosaukums, reģistrācijas Nr., adrese.
- Jūsu personas dati – vārds, uzvārds, personas kods.
- Pakalpojuma nosaukums, daudzums un cena.
Ja čeks nesatur visu nepieciešamo informāciju, lūdzam pievienot stingrās uzskaites kvīti ar iztrūkstošo informāciju.
Pēc pieteikuma iesniegšanas – atlīdzību pārskaitīsim uz Jūsu norādīto bankas kontu pēc pieteikuma un visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Apdrošinātājam ir tiesības nepieņemt medicīniskos un finanšu dokumentus, kuros ir veikti labojumi neatbilstoši Latvijas Republikas Ministru kabineta 1996. gada 23. aprīļa noteikumiem Nr. 154 „Dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumi”.