Darba sludinājumos bieži redzam frāzi: “Mūsu uzņēmumā ir laba veselības apdrošināšana”. Taču tas, kas vienam darbiniekam šķiet vērtīgs, citam var izrādīties gandrīz nelietderīgs. Lai uzņēmuma ieguldījums veselības apdrošināšanā tiešām nestu rezultātu, polisei jābūt pielāgotai konkrētajām vajadzībām. Katrs kolektīvs ir unikāls, un darba devējam ir vislabāk zināms, ar kādiem izaicinājumiem darbinieki saskaras ikdienā. Lai atrastu vislabāk piemēroto veselības apdrošināšanas risinājumu, uzņēmuma vadībai ir iespēja vaicāt apdrošinātājam par kopējo pieredzi un tendencēm, kas jāņem vērā atbilstoši pārstāvētās jomas specifikai. Piemēram, ražošanā un noliktavās biežāk sastopamas fiziskas slodzes un traumu situācijas, – te īpaši nozīmīgi ir rehabilitācijas pakalpojumi: fizikālā terapija un ārstnieciskās masāžas, kā arī alergologa un dermatologa konsultācijas, jo darbinieki bieži saskaras ar putekļiem, ķimikālijām un citiem darba vides kairinātājiem. Ņemot vērā arī vidējo vecumu šajā industrijā, arvien aktuālāki kļūst hronisko slimību saasinājumi, tāpēc svarīgi pārliecināties, ka to ārstēšana ir iekļauta polises segumā. Savukārt IT uzņēmumos izaicinājums ir pavisam citāds – darbs ilgstoši pie datora rada muguras un redzes problēmas, liela dienas daļa tiek pavadīta ar uzliktām austiņām, tāpēc aktuālākas kļūst arī dzirdes problēmas, bet augstais darba temps palielina psihoemocionālās izdegšanas risku. Šādā vidē īpaši vērtīgi ir fizioterapijas pakalpojumi, sporta zāles un baseina apmeklējumi, kā arī psihologa un uztura speciālista atbalsts, kas palīdz saglabāt gan fizisko, gan emocionālo veselību.
Ja uzņēmums jau nodrošina apdrošināšanu, būtiski ik gadu pārskatīt polises segumu – vai tas joprojām atbilst aktuālajām vajadzībām.