DARBS IF

If panākumi ir komandā un cilvēkos

Ja tev būtu #normāls darbs, tu strādātu If!

Mēs If uzskatām, ka pasaule ir vieta, kur cilvēkiem vienam otram ir jāpalīdz. Arī If darbinieki, strādājot kopā, palīdz cits citam augt gan personīgi, gan profesionāli. Mēs ticam, ka darbs, kas sola lielus izaicinājumus, bet nesniedz atbalstu, izvirza augstas prasības, bet netiek novērtēts, nav normāls. Tādēļ mēs kā darba devējs cenšamies būt soli priekšā, domājot par darba vidi, ko radām. Tas ir ļāvis mums saprast, kas ir normāls darbs. Normāls darbs ir jēgpilns un palīdz saglabāt līdzsvaru starp darbu un personīgo dzīvi. Normāls darbs ir daļa no cilvēka dzīves, bet tā nav visa viņa dzīve. Ja tu vēlies normālu darbu, tad, iespējams, mums tev ir ko piedāvāt.

Mūsu stāsts

Katrs no mums mainās. Atrodoties jaunu ideju, jaunu sasniegumu virpulī, katram pašam jāizšķiras - vai es plūstu pa straumi, vai arī es veidoju straumi.​​​​​​

​Mēs meklējam tos, kuri nebaidās pārmaiņu un ir gatavi mainīt uz labu. Tos, kuri grib mācīties, apšaubīt un apstrīdēt, lai būtu labākie. Mēs gādājam par saviem cilvēkiem un nodrošinām viņiem vidi, kurā attīstīties, uzņemties atbildību un kļūt par līderiem. Lai viņi strādātu no sirds un sniegtu labāko mūsu klientiem.

Mēs vēlamies būt apdrošināšanas nozares vadošais uzņēmums. Paredzēt klientu nākotnes vajadzības, piedāvāt viņiem īpašu pieredzi un pārsniegt viņu cerības tad, kad esam viņiem visvairāk vajadzīgi.

If par patiesi unikālu šajā pārmaiņu laikā padara mūsu mūsdienīgā un personiskā attieksme. Mēs esam apņēmušies nodrošināt sirdsmieru saviem klientiem. Viņi var nezināt visas apdrošināšanas nozares nianses, un tas viņiem nav arī nepieciešams. Jo viņi ir cilvēciskas būtnes, par kurām rūpējas cilvēcīgs apdrošinātājs.

Kā vadošais apdrošinātājs Skandināvijā un Baltijas valstīs, mēs uzņemamies atbildību par labām un paliekošām pārmaiņām, veidojot drošāku pasauli. Šī ir arī tava iespēja.​

Mūsu vērtības

Mūsu darbā ir svarīgas 4 pamatvērtības. Tās vislabāk raksturo, kā attiecamies viens pret otru un pret klientiem.

SAPROTAMS

If pakalpojumi ir viegli saprotami un ar klientiem mēs runājam vienā valodā.

UZTICAMS

If ir kompetents, tur dotos solījumus un palīdz, kad tas ir nepieciešams.

IEINTERESĒTS

If izrāda personisku attieksmi pret klientu vajadzībām un uzņemas iniciatīvu

PROGRESĪVS

If virza attīstību un mūs raksturo moderna domāšana un attieksme it visā.