kur pieteikt atlīdzību?

Ja esi apdrošināšanas polises īpašnieks, piesaki veselības apdrošināšanas atlīdzību internetā!

Aizpildi datus, pievieno nofotografētus vai ieskanētus izdevumus apliecinošos čekus, nosūti pieprasījumu un mēs veiksim izmaksu uz tavu norādīto bankas kontu 2 darba dienu laikā.

Tavai ērtībai piedāvājam 3 veselības atlīdzības pieteikšanas veidus:

  • Mans If

    Pieteikt atlīdzību Mans If var tikai un vienīgi pati apdrošinātā persona.

    Būtiskākā Mans If priekšrocība ir tā, ka papildu ērtai čeku iesniegšanai ir iespējams sekot līdzi atlīdzības lietas statusam un izmantotajām veselības apdrošināšanas summām.

    Pieslēgties Mans If lietotnei var izmantojot Swedbank, SEB, Luminor Bank vai Citadele internetbanku.

    Pieteikt Mans If
  • If Mobile

    If Mobile ir jauna aplikācija, kas ļauj atrast nepieciešamo informāciju par savu veselības apdrošināšanas programmu, ātri iesniegt čekus atlīdzības saņemšanai un sekot līdzi atlīdzību izmaksas gaitai turpat viedtālrunī.

    Būtiskākā If Mobile priekšrocība ir tā, ka, ja tev telefonā būs šī aplikācija, tad plastikāta apdrošināšanas karte līdzi vairs nebūs jānēsā.

    If Mobile ir pieejama Android viedtālruņos ar operētājsistēmas versiju 6 un jaunāku, kā arī iPhone viedtālruņos ar iOS operētājsistēmas versiju 11 un jaunāku (sākot no iPhone SE, iPhone 6).

    Lejuplādēt If Mobile
  • Bez autorizācijas

    Veselības atlīdzības pieteikšana bez autorizācijas ir paredzēta gadījumiem, kad apdrošinātajai personai nav internetbankas piekļuves, kā arī, ja atlīdzību vēlas pieteikt apdrošinātās personas pilnvarotais pārstāvis (piemēram, bērna vecāki).

    Pamācība atlīdzības pieteikšanai

    Pieteikt bez autorizācijas

Izvēlies sev ērtāko veidu - lietotni Mans If, aplikāciju mobilajā tālrunī - If Mobile, vai arī iespēju pieteikt atlīdzību bez autorizācijas. 

Pieteikt atlīdzību un reģistrēt čekus ir ērti, ātri un vienkārši! Neatkarīgi no tā, kuru no veidiem izmantosi.