KASKO atlīdzība pēc negadījuma
Pirms sāc pildīt atlīdzības pieteikumu - sagatavo ar negadījumu saistītos dokumentus (piemēram, negadījuma vietas vai saskaņotā paziņojuma foto)
Pieteikt atlīdzību Apskatīt If partneru autoservisusKā pieteikt atlīdzību
- Aizpildi KASKO negadījuma pieteikuma formu internetā.
- Pieteikumam pievieno ar negadījumu saistīto dokumentu kopijas.
- Ja neizdodas pievienot dokumentus, sūti tos WhatsApp (+371 26 553 320) vai e-pastā, norādot atlīdzības lietas numuru.
Pēc pieteikuma aizpildīšanas
- Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
- Izvēlies sev piemērotāko autoservisu no If sadarbības partneru saraksta un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
- Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
- Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā (vidēji 2 darba dienās).
- Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
- Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
- Kad esi vienojies par remonta laiku, piesaki nomas auto, ja tas nepieciešams un esi izvēlējies If partnera servisu. Vari izmantot arī koplietošanas auto vai taksometra pakalpojumus ar limitu EUR 15,- diennaktī, iepriekš to saskaņojot ar If pa tālruni: 67 338 333