KASKO apdrošināšana

pēc negadījuma

Kā pieteikt atlīdzību

Pēc pieteikuma aizpildīšanas

  • Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
  • Vienojies ar If atlīdzību speciālistu par piemērotāko autoservisu remonta veikšanai vai citām tālākām darbībām.
  • Auto bojājumu novērtēšanai tuvāko dienu laikā dodies uz autoservisu, par kuru vienojies ar If speciālistu.
  • Auto serviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
  •  Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi 3 darba dienu laikā pēc tās saņemšanas.
  • Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
  • Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.

Kas ir pašrisks

Ikvienā If KASKO polisē ir norādīts pašrisks - apdrošināšanas zaudējumu daļa, kas izteikta fiksētā naudas summā vai procentos, un kuru, notiekot negadījumam, sedz apdrošinājuma ņēmējs vai apdrošinātais, vai atlīdzības saņēmējs.

Mēs atlīdzināsim klientam zaudējumus gadījumos, kad zaudējumu apmērs pārsniegs polisē norādītā pašriska apjomu.

Apstiprinot remontdarbu tāmi, mēs vienlaicīgi informējam servisu par klienta pašriska apmēru. Lūdzam pašriska apmaksu servisā veikt līdz automašīnas remonta pabeigšanai.

Svarīgi zināt!

Pašrisks jāmaksā par katru apdrošināšanas gadījumu, neraugoties uz to, vai zaudējumus klienta automašīnai nodarījusi kāda persona vai nezināms, nenoskaidrots transportlīdzeklis, vai arī klients tos radījis pats.

Piemērs pašriska aprēķinam:
Automašīnas remontdarbu izmaksas ir 5000 EUR.
Polisē norādītais pamata pašrisks ir 140 EUR.
Mēs servisam apmaksājam remonta izdevumus 4860 EUR apmērā, savukārt klients servisā līdz automašīnas saņemšanai apmaksā pašrisku 140 EUR apmērā.

Kas ir auto palīdzība

If piedāvā Diennakts autopalīdzības segumu iegādājoties KASKO polisi.​ Autopalīdzības pakalpojumi tiek sniegti teritorijā, kas paredzēta attiecīgajā KASKO polisē (teritoriālais segums var būt: Latvija, Baltija, Eiropa), ievērojot noteiktos limitus.

Ja nepieciešama palīdzība, zvani 24 h diennaktī (arī brīvdienās) pa tālruni 8333 vai + 371 67 094 077 (starptautiskiem zvaniem).

Autopalīdzība ietver šādus pakalpojumus:

  • Konsultācijas pa tālruni
    24 h diennaktī saņemsiet profesionālu konsultāciju kā rīkoties, ja noticis negadījums.
  • Palīdzība uz ceļa
    If Autopalīdzības dienests palīdzēs, ja būs nepieciešama palīdzība uz ceļa. Piemēram, ja jānomaina ritenis, nepieciešams piegādāt degvielu vai nevarat iekļūt automašīnā, jo sabojājusies slēdzene vai drošības sistēma. Pakalpojuma sniegšana ir bezmaksas, bet izmaksas par piegādāto degvielu vai rezerves riteni jāsedz klientam.
  • Transportēšana
    Ja tehnisku bojājumu dēļ vai arī pēc negadījuma ar automašīnu vairs nav iespējams pārvietoties, If Autopalīdzības dienests transportēs automašīnu uz tuvāko remontiestādi.
  • Taksometra pakalpojumi
    Ja ir nepieciešamība automašīnu transportēt, Autopalīdzības segums KASKO polisē paredz bezmaksas vadītāja un pasažieru pārvietošanu ar taksometru (līdz 30 km) no notikuma vietas.

Kas ir aizvietošana (maiņas auto)

Pēc KASKO negadījuma pieteikšanas un remonta tāmes apstiprināšanas, uz laiku, kamēr auto tiek remontēts, jums ir iespēja saņemt maiņas jeb nomas auto (ja polisē šāds segums ir iekļauts).

Kas jādara, lai saņemtu maiņas auto?

  1. Piesaki KASKO negadījumu internetā vai pa tālruni 8333 (zvaniem Latvijas teritorijā) vai +371 67 094 077 (zvaniem no ārzemēm).
  2. Pēc remonta tāmes apstiprināšanas un vienošanās ar servisu par remonta datumu, aizpildi maiņas auto pieteikuma formu internetā vai zvani 8333 (zvaniem Latvijas teritorijā) vai +371 67 094 077 (zvaniem no ārzemēm).
  3. Pēc tam gaidi If speciālista atzvanu, lai vienotos par precīzu maiņas auto saņemšanas laiku.

Uz cik ilgu laiku iespējams saņemt maiņas auto?

Maiņas auto tiek piešķirts uz laiku, kamēr auto atrodas servisā un tiek remontēts.

Vienkārši par sarežģīto

SAPROTAMI KASKO NOTEIKUMI

 
Atlīdzība
Noskaties arī citus video
  •  
    Pašrisks
     
    Pašrisks
  •  
    Palīdzība
     
    Palīdzība
  •  
    Izņēmumi
     
    Izņēmumi
  •  
    Atlīdzība
     
    Atlīdzība

Bojāto mantu realizācija izsolēs

​OCTA un KASKO negadījumos bojātie auto, kā arī mēbeles, apģērbs, apavi un citi priekšmeti - visi pēc negadījumiem If īpašumā nonākušie priekšmeti tagad ikvienam ir pieejami, iegādājoties tos izsolēs pēc vairāksolīšanas principa.

Piedalīties izsolē

Atrodi servisu

Mums ir svarīgi, lai klienti saņemtu labas kvalitātes remonta pakalpojumus un būtu apmierināti ar iegūto atlīdzību pieredzi, tāpēc sadarbībai izvēlamies profesionālus nozares speciālistus un regulāri veicam kvalitātes pārbaudes.

Apskatīt servisus