KASKO atlīdzība pēc negadījuma

Pirms sāc pildīt atlīdzības pieteikumu - sagatavo ar negadījumu saistītos dokumentus (piemēram, negadījuma vietas vai saskaņotā paziņojuma foto)

Pieteikt atlīdzību Apskatīt If partneru autoservisus

Kā pieteikt atlīdzību

Pēc pieteikuma aizpildīšanas

  1. Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
  2. Izvēlies sev piemērotāko autoservisu no If sadarbības partneru saraksta un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
  3. Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
  4. Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā (vidēji 2 darba dienās).
  5. Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
  6. Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
  7. Kad esi vienojies par remonta laiku, piesaki nomas auto, ja tas nepieciešams un esi izvēlējies If partnera servisu. Vari izmantot arī koplietošanas auto vai taksometra pakalpojumus ar limitu EUR 15,- diennaktī, iepriekš to saskaņojot ar If pa tālruni: 67 338 333
  • Piesaki maiņas auto

    Palikšana bez auto rada neērtības un papildus plānošanu. Rūpējoties par mūsu klientu ērtībām, piedāvājam nomas auto uz visu remonta laiku, ja esi izvēlējies mūsu partnera servisu

    Pieteikt maiņas auto
  • Atrodi servisu

    Mums ir svarīgi, lai klienti saņemtu labas kvalitātes remonta pakalpojumus un būtu apmierināti ar iegūto atlīdzību pieredzi, tāpēc sadarbībai izvēlamies profesionālus nozares speciālistus un regulāri veicam kvalitātes pārbaudes.

    Apskatīt servisus
  • Bojāto mantu realizācija izsolēs

    ​OCTA un KASKO negadījumos bojātie auto, kā arī mēbeles, apģērbs, apavi un citi priekšmeti - visi pēc negadījumiem If īpašumā nonākušie priekšmeti tagad ikvienam ir pieejami, iegādājoties tos izsolēs pēc vairāksolīšanas principa.

    Piedalīties izsolē