KASKO atlīdzība pēc negadījuma

Pirms sāc pildīt atlīdzības pieteikumu - sagatavo ar negadījumu saistītos dokumentus (piemēram, negadījuma vietas vai saskaņotā paziņojuma foto)

Kā pieteikt atlīdzību

  1. Aizpildi KASKO negadījuma pieteikuma formu internetā.
  2. Pieteikumam pievieno ar negadījumu saistīto dokumentu kopijas.
  3. Ja neizdodas pievienot dokumentus, sūti tos WhatsApp (+371 26 553 320) vai e-pastā, norādot atlīdzības lietas numuru.

Pēc pieteikuma aizpildīšanas

  1. Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
  2. Izvēlies sev piemērotāko autoservisu un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
  3. Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
  4. Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā.
  5. Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
  6. Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
  7. Kad esi vienojies par remonta laiku, piesaki nomas auto, ja tas nepieciešams un esi izvēlējies If partnera servisu. Vari izmantot arī koplietošanas auto vai taksometra pakalpojumus ar limitu 15 € diennaktī, iepriekš to saskaņojot ar If pa tālruni: 67 338 333 .