Ceļojuma apdrošināšana Covid-19 laikā

If ceļojuma apdrošināšana – vienmēr Tev blakus, ja radīsies neparedzēta situācija. Arī pandēmijas laikā, kad ir palielinājušās izredzes saslimt, polisē iekļauta ar Covid-19 saistīto ārstēšanās izdevumu atlīdzība. Taču risks “Ceļojuma izmaiņas” pasargās no papildu izdevumiem jaunas aviobiļetes iegādes vai naktsmītnes rezervācijas gadījumā.

Kurās valstīs ir spēkā Covid-19 segums?

Ceļojuma apdrošināšanā iekļautais Covid-19 segums darbojas:

  • Baltijā un Ziemeļvalstīs (Igaunija, Lietuva, Dānija, Islande, Norvēģija, Somija, Zviedrija. Iekļautas arī šīm valstīm piederošās salas, piemēram, Grenlande, Fēru, Jana Majena, Ālandu salas u.c.)
  • Eiropā (Ģeogrāfiskās Eiropas valstis un tām piederošās salas, iekļauj arī Krievijas Eiropas daļu, Kipru, Maķedoniju.)
  • Eiropa + (Apvienotie Arābu Emirāti (AAE), Armēnija, Azerbaidžāna, Ēģipte, Gruzija, Izraēla, Kazahstāna, Kirgizstāna, Kosova, Maroka, Tunisija, Turcija, Tadžikistāna, Turkmenistāna, Uzbekistāna).

Pirms ceļojuma (ceļojuma atcelšana)

  • Ja esmu saslimis ar Covid-19, vai varu atcelt ceļojumu?

    Ja Tu vai Tavs ceļabiedrs, ar kuru plāno doties ceļojumā, saslimis ar Covid-19 un, tāpēc atcelsi ceļojumu, ceļojuma izdevumus (aviobiļete, viesnīca, mašīnas noma u.c. pierādāmi zaudējumi) apmaksāsim, ja būsi iegādājies risku “Ceļojuma izmaiņas”.

    Ja ir konstatēta saslimšana ar Covid-19, aicinām atcelt viesnīcas, mašīnas nomas un citas rezervācijas, lai mazinātu zaudējumus.

  • Baidoties no vīrusa, atcēlu plānoto ceļojumu. Vai man atlīdzinās izdevumus?

    Ja ceļojums ir atcelts pēc pašu vēlēšanās, izdevumus neatmaksāsim.

Svarīgi!

Apdrošināšanas polisei jābūt nopirktai vismaz 3 dienas pirms plānotā ceļojuma sākuma un vismaz 24 stundas pirms iepriekš norādīto apstākļu iestāšanās.

  • Ja esmu bijusi kontaktpersona ar Covid-19 pozitīvai personai, vai varu atcelt ceļojumu?
    Nē, izņemot, ja kontaktpersona ir plānotā ceļojuma biedrs, kurš arī ir apdrošināts tajā pašā polisē.

  • Pasākuma rīkotājs atcēla plānoto pasākumu (konferenci/sporta pasākumu/koncertu u.tml.) un tādēļ man nācās atlikt ceļojumu. Vai man tiks atlīdzināti šie izdevumi?
    Nē, netiks atlīdzināti.

  • Esmu pieņēmis lēmumu nedoties plānotajā ceļojumā. Vai varu atcelt savu polisi?
    Jā, polisi ir iespējams atcelt, ja neesi saņēmis apdrošināšanas atlīdzību. Šādā gadījumā vari polisi pārtraukt mans.if.lv lapā, ieejot savā profilā un mēs atgriezīsim samaksāto naudu. 

Ceļojuma laikā (Ceļojuma izmaiņas)

  • Vai mana ceļojuma apdrošināšanas polise sedz Covid-19 ārstēšanu?
    Jā, sedz ārstēšanās izdevumus, piemēram, ārsta konsultācijas, analīzes un medikamentus. Atrodoties ceļojumā un saslimstot ar Covid-19, iesakām vērsties tuvākajā ārstniecības iestādē un, ja radīsies izdevumi – saglabā visus dokumentus. Jautājumu gadījumā aicinām ar mums sazināties: 67 338 333 vai info@if.lv.

  • Vai mana ceļojuma apdrošināšanas polise sedz papildus uzturēšanās un jaunas aviobiļetes izmaksas?
    Jā, ja būsi iegādājies ceļojuma apdrošināšanu ar risku “Ceļojuma izmaiņas”, atlīdzināsim papildu naktsmītnes un/vai aviobiļetes izdevumus, lai atgrieztos Latvijā.

    Izdevumus atlīdzināsim, nepārsniedzot iegādātajā polisē norādīto limitu riskam “Ceļojuma izmaiņas”.

    Naktsmītnes un aviobiļetes iegādes izmaksas tiks segtas ne tikai saslimušajai personai, bet arī ceļabiedriem, kas apdrošināti tajā pašā polisē. Der zināt, ka papildu uzturēšanos naktsmītnēs apmaksāsim ne vairāk kā 14 dienas.

  • Esmu iesprūdis ārzemēs un vēlos pagarināt polisi, kā rīkoties?
    Ja kopējais ceļojuma ilgums nepārsniegs 45 dienas, Ceļojumu apdrošināšanu vari pagarināt If mājaslapā, iegādājoties jaunu polisi no nākamās dienas, kad beidzās iepriekš iegādātās polises termiņš.

    Ja ceļojums ilgst vairāk kā 45 dienas, lūdzam sazināties: 67 338 333 vai e-pastu: info@if.lv

Svarīgi!

Covid-19 testu veikšanu pirms ceļojuma un ceļojuma laikā neatlīdzinām.