Dodoties ceļojumā, no neparedzētiem izdevumiem pasargās If ceļojumu apdrošināšana.

Izvēlies sev piemērotāko ceļojumu apdrošināšanas programmu, nepārmaksājot par to, kas nav nepieciešams. Pēc negadījuma If konsultēs, kā arī noorganizēs palīdzību un veiks nepieciešamos maksājumus par ārstniecības pakalpojumiem, ja tas būs nepieciešams.

  • Diennakts palīdzība

    ​Zvaniet +371 67 334 065
    (arī latviešu valodā)​​

  • Īstermiņa polises - internetā

    ​Iegādājoties īstermiņa polisi (līdz 45 dienu ilgam ceļojumam) internetā, to saņemsiet e-pastā un SMS ar polises datiem​​

  • Paplašināta Eiropas teritorija

    ietverot Izraēlu, Kanāriju salas, Ēģipti, Turciju, Tunisiju, NVS valstis un Krievijas Eiropas daļu​​

​Apdrošinātie ri​ski Pamata programma Standarta programma Ekstra I programma Ekstra II programma
Ārstēšanās izdevumi

Atlīdzinām izdevumus par neatliekamās medicīniskās palīdzības sniegšanu, par medikamentiem, kurus ir izrakstījis ārsts, par pastāvīgo palīgierīču īri un pagaidu palīgierīču iegādi vai īri (piemēram, kruķi, ortozes), kā arī par pirmās palīdzības sniegšanu akūtu zobu sāpju ārstniecībai

Transportēšanas, repatriācijas izdevumi

Atlīdzinām izdevumus par apdrošinātā transportēšanu uz Latviju, par medicīniski nepieciešamu pavadošo ārstniecības personālu, apdrošinātā radinieka ceļa izdevumus braucienam turp un atpakaļ pie apdrošinātā un uzturēšanos pie apdrošinātā, apbedīšanas izdevumus ceļojuma galamērķī ārvalstī, tai skaitā zārka iegādes izdevumus

Nelaimes gadījuma izraisīta nāve un neatgriezeniska invaliditāte

Ja ceļojuma laikā negadījuma rezultātā iestāsies apdrošinātā nāve, labuma guvējam izmaksāsim atlīdzību summas apmērā, kas ir norādīta apdrošināšanas polisē. Savukārt, ja ceļojuma laikā negadījuma rezultātā iestāsies apdrošinātā neatgriezeniska invaliditāte, apdrošināšanas atlīdzības summa tiks aprēķināta, to reizinot ar noteikumos esošajā tabulā norādīto procentuālo lielumu par attiecīgo kaitējumu veselībai

 
Bagāžas aizkavēšana, bojāšana vai nozaudēšana

Atlīdzinām faktiskos izdevumus par bojāto mantu labošanu, aizvietošanu vai nozaudēšanu, kā arī atlīdzinām izdevumus 70% apmērā par pirkumiem gadījumā, ja bagāža ir aizkavējusies

   
Civiltiesiskā atbildība ceļojuma laikā

Atlīdzinām zaudējumus kas ir nodarīti trešās personas veselībai, dzīvībai vai mantai. Papildus tiek atlīdzināti tiesvedības un ekspertīzes izdevumi

   
Ceļojuma atcelšana, pārtraukšana vai aizkavēšanās

Atlīdzinām izdevumus par biļešu iegādi, atgriešanu vai apmaiņu, kā arī par naktsmītnes rezervāciju

   
Juridiskā palīdzība ceļojuma laikā

Atlīdzinām izdevumus par aizstāvību, pārstāvniecību, saistībā ar prasības celšanu, lietas ierosināšanu un izskatīšanu

     

Polišu veidi

Izvēlies sev nepieciešamo

Iespējams izvēlēties atbilstošu apdrošināšanas veidu arī pēc ceļojuma mērķa. Piemēram, braucot sauļoties, izvēlieties atpūtas braucienu, bet plānojot enerģiskāku ceļojumu, piemēram, pārgājienu vai velobraucienu - aktīvo atpūtu. Ja dodaties slēpot vai braukt ar sniega dēli, izvēlieties ziemas sporta veidus!


Īstermiņa ceļojums

Ja plānojat doties ceļojumā, kura periods nav garāks par 45 secīgām kalendārām dienām

Ilgtermiņa ceļojums

Ja plānojat doties ilgtermiņa braucienā, piemēram, mācīties un ceļojuma periods ir ilgāks par 45 dienām, bet nav garāks par 365 secīgām kalendārām dienām

Vairākkārtēji ceļojumi

Ja ceļojumos dodaties vairākas reizes gadā. Katrs ceļojums nevar būt garāks par 45 secīgām kalendārām dienām, bet ceļojumu skaits nav ierobežots



Polises teritoriālais segums

*Izvēloties galamērķa valsti, polises būs spēkā visā teritoriālajā segumā.

Teritoriālajā segumā "Eiropa" iekļautās valstis*

Albānija ​​Grieķija Luksemburga Somija
​Andora ​​Gruzija ​​Maķedonija Spānija
​Apvienotā Karaliste
(Lielbritānija)
​​Horvātija ​​Malta ​​Šveice
​Armēnija ​​Kipra ​​Moldova ​Tadžikistāna
​Austrija Igaunija​ ​​Monako ​​Tunisija
​Azerbaidžāna ​Itālija ​Melnkalne ​Turcija
​Baltkrievija (neder vīzas saņemšanai) ​Īrija ​​Nīderlande ​Turkmenistāna
​Beļģija ​Īslande ​​Norvēģija ​​​​Ukraina
​Bosnija un Hercegovina ​Izraēla Polija Ungārija
Bulgārija ​Kazahstāna ​​Portugāle ​​Vācija
​​​​Čehija ​Kirgizstāna ​Rumānija ​​​Vatikāns
​Dānija ​Kosova ​Sanmarīno Zviedrija
​​Ēģipte ​Krievijas Eiropas daļa
(līdz Urālu kalnu grēdai)
​Serbija
Francija ​Lietuva ​Slovākija ​​
​​​Grenlande ​Lihtenšteina​ ​​Slovēnija
Teritoriālajā segumā "Eiropa" iekļautās salas un to politiskā piederība* ​ ​ ​
Baleāru salas (Spānija) Hebridu salas (Lielbritānija) ​​Menas sala (Lielbritānija)
Fēru salas (Dānija) Jana Majena sala (Norvēģija) ​​Normandijas salas (Lielbritānija)
Gibraltārs (Lielbritānija) Kanāriju salas (Spānija)​ ​​Vaita sala (Lielbritānija)
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Ko darīt, ja noticis negadījums

Ja ārstēšanās izdevumi ir nelieli vienkāršākais un ātrākais veids ir par saņemto medicīnisko palīdzību norēķināties pašiem. Ārstniecības iestādē noteikti pieprasiet maksājumu apliecinošu dokumentu, kurā norādīts, par ko veikts maksājums, medicīnisko izrakstu ar diagnozi. Saglabājiet ārsta izrakstīto recepti un čeku par medikamenta iegādi.

Pēc atgriešanas Latvijā, tiklīdz tas ir kļuvis iespējams:

- Internetā aizpildiet pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu (www.if.lv);

- Pievienojiet pieteikumam par zaudējumu atlīdzināšanu pakalpojuma nepieciešamību apliecinošo dokumentu (pakalpojuma sniedzēja izraksts par sniegto pakalpojumu apjomu un diagnozi, ārsta izrakstīta recepte);

- Pievienojiet pieteikumam par zaudējumu atlīdzināšanu pakalpojuma apmaksu apliecinošo finanšu dokumentu (kases aparāta čeks, kurā minēti pakalpojuma sniedzēja rekvizīti (nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese), un saņēmēja personas dati (vārds, uzvārds, personas kods), pakalpojuma nosaukums, daudzums un cena. Ja čekā nav norādīta minētā informācija, tad nepieciešama stingrās uzskaites kvīts, kurā atrodama trūkstošā informācija).

Ja ārstēšanās izdevumi ir lieli un Jūsu rīcībā līdzekļi ir nepietiekoši, lai norēķinātos par medicīniskajiem pakalpojumiem, zvaniet uz apdrošināšanas polisē norādītajiem If P&C Insurance Latvijas filiāles, vai CORIS RIGA Global Services SIA, vai Global Medical Management tālruņiem (ja atrodaties Dienvidamerikā vai Ziemeļamerikā), nosauciet savu vārdu, uzvārdu, polises numuru, darbības termiņu un informējiet par nepieciešamo palīdzību. Pēc polises datu pārbaudes tiks garantēta pakalpojumu apmaksa ārstniecības iestādei.​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Apdrošināšanas noteikumi

Ieskaties citos If produktos

Piedāvājam pilna riska apdrošināšanu