KASKO apdrošināšana

pēc negadījuma
  • Kā pieteikt atlīdzību

  • Pēc pieteikuma aizpildīšanas

    1. Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
    2. Izvēlies sev piemērotāko autoservisu no If sadarbības partneru saraksta un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
    3. Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
    4. Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā (vidēji 2 darba dienās).
    5. Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
    6. Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
Vienkārši par sarežģīto

SAPROTAMI KASKO NOTEIKUMI

 
Atlīdzība
Noskaties arī citus video
  •  
    Pašrisks
     
    Pašrisks
  •  
    Palīdzība
     
    Palīdzība
  •  
    Izņēmumi
     
    Izņēmumi
  •  
    Atlīdzība
     
    Atlīdzība
  • Bojāto mantu realizācija izsolēs

    ​OCTA un KASKO negadījumos bojātie auto, kā arī mēbeles, apģērbs, apavi un citi priekšmeti - visi pēc negadījumiem If īpašumā nonākušie priekšmeti tagad ikvienam ir pieejami, iegādājoties tos izsolēs pēc vairāksolīšanas principa.

    Piedalīties izsolē
  • Atrodi servisu

    Mums ir svarīgi, lai klienti saņemtu labas kvalitātes remonta pakalpojumus un būtu apmierināti ar iegūto atlīdzību pieredzi, tāpēc sadarbībai izvēlamies profesionālus nozares speciālistus un regulāri veicam kvalitātes pārbaudes.

    Apskatīt servisus