Neesat saņēmis e-pastu no If?

Izskatiet šos ieteikumus! Gadījumā, ja šeit neatrodat vajadzīgo informāciju, sazinieties ar mums, rakstot uz e-pastu info@if.lv vai zvanot uz tālruni 67 338 333.

Jūs gaidāt svarīgu e-pastu no If Apdrošināšanas un šķiet, ka dokumenti nav izsūtīti?

Varbūt iemesls ir Jūsu e-pasta kastītes noteikti iestatījumi?

Pamēģiniet veikt šādas darbības:

1- Izskatiet dažādas Jūsu pastkastītes mapes.
No mūsu klientiem, kas izmanto gmail.com, yahoo.com, mail.ru, hotmail.com, ya.ru un citas e-pasta programmas, esam dzirdējuši par gadījumiem, kad nav saņemta vēstule. Mēdz gadīties, ka vēstule tomēr ir sasniegusi adresātu, taču, tā kā dokuments ir izveidots ar automātiskas sistēmas palīdzību, tas ir nokļuvis kādā no tālāk norādītajām mapēm.

  • Izsūtne/Reklāmas – pārbaudiet, vai If Apdrošināšanas vēstule nav nokļuvusi izsūtnes mapē:  

o   atveriet izsūtņu/reklāmas mapi; 

o   ievadiet meklēšanas joslā “If”;

o   apskatiet, vai nav atrasta vēstule.

  • Mēstules jeb Surogātpasts – e-pasta programmā labajā pusē atradīsiet visu mapju un pastkastīšu sarakstu. Turpat atrodas arī poga, ar kuru var atvērt surogātpasta mapi. Pārbaudiet, vai tajā nav automātiski nokļuvusi If vēstule:

o   atveriet mapi “Mēstules” vai “Surogātpasts” (angliski: Spam);    

o   ievadiet meklēšanas joslā “If”;

o   apskatiet, vai nav atrasta vēstule.

  • Vēstuļu pielikumi – nosūtītie If Apdrošināšanas dokumenti vienmēr ir pievienoti vēstulei pielikuma veidā. Noteikti pārskatiet vēstulei pievienotos dokumentus.   

2 - Ja konstatējat, ka If Apdrošināšanas vēstules ir nokļuvušas kādā no šīm mapēm, noteikti atzīmējiet iestatījumos, lai šī sūtītāja vēstules tiktu novirzītas uz galveno pastkastīti. Piemēram, Gmail lietotāji to var izdarīt šādi:

  • Ievelciet If vēstuli savā Galvenajā (angliski: Primary) jeb Inbox mapē.
  • Gmail prasīs apstiprinājumu, lai to pašu darītu arī nākotnes e-pastiem no If, nospiediet “Jā”.

Atcerieties!
Jums adresētos apdrošināšanas dokumentus un rēķinus varat atrast mans.if.lv