If veselības apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Guntis | (27.06.2018.)
"Minimāla piepūle - maksimāls efekts!"

Vineta | (26.06.2018.)
"Vēnu centrā konsultējos ar vēnu speciālistu, un uztaisīja vēnu duplekssonoskopiju. Samaksāju EUR 40. Pieteicu If atlīdzību. Man to visu nosedza pilnā apmērā. If atlīdzību saņēmu jau nākamajā dienā. Paldies If komandai! :)"

Lienīte | (21.06.2018.)
"Ir divi veidi: 1) ja apdrošināšanas kartīte ir līdzi un iestāde ir slēgusi līgumu ar If, tad vispār bez problēmām - samaksā tikai atlikušo summu un lieta darīta; 2) ja nu tomēr kartīte palikusi mājās, tad pašam jāpadarbojas - jānofotografē čeks un jāiesniedz pieteikums pašam, tam jāatvēl kādas minūtes, kas atkarīgas no datora lietošanas prasmēm. Atlīdzību saņēmu pietiekami ātri! Esmu apmierināta, jo neskaidrību gadījumos vienmēr esmu saņēmusi izsmeļošu atbildi un skaidrojumu."

Ksenija | (18.06.2018.)
"Pēc manas pieredzes labāka apdrošināšanas kompānija. Atlīdzības process ir ļoti ātrs un ērts."

Mārtiņš | (06.06.2018.)
"Viss bija vienkārši un saprotami - nebija jātērē daudz laika, lai izdarītu visu nepieciešamo un saņemtu atlīdzību, bez liekas birokrātijas un staigāšanas pa iestādēm."

Normunds | (22.05.2018.)
"Laipna, saprotoša administratore Republikas laukumā 2A. Atlīdzība par ārstēšanos tika pārskaitīta jau nākamajā dienā."

Una | (22.05.2018.)
"Ātri, ērti, var nofotografēt čekus, nav jāiet uz filiāli, to var paveikt mājās pāris minūšu laikā."

Uģis | (21.05.2018.)
"Procesā man vislabāk patika brīdis, kad saņēmu atlīdzību. Joks! Ja nopietni, tad viss notika ātri un ērti. Man nav nekādu iebildumu."

Dina | (15.05.2018.)
"Atlīdzību procesā patīk tas, ka If ātri veic izskatīšanu un, ja viss kārtībā, nauda ir kontā vienas dienas, maksimums divu dienu laikā!"

Jūlija | (26.04.2018.)
"Ērti iesniegt pieteikumu If portālā. Pēc pāris dienām uz e-pastu atnāk laipns paziņojums par informāciju un skaidrojumu. Un tad - nauda kontā."

Juta | (20.04.2018.)
"Pirmkārt, saņēmu informāciju par to, ka mans pieteikums ir saņemts un atbilde tiks sniegta. Otrkārt, ļoti ātri tika sakārtota izmaksu kompensācija."

Valdis | (18.04.2018.)
"Noformēju pieteikumu atlīdzības saņemšanai If portālā. Pēc vienas dienas nauda bija kontā! Super! Ko labāku var vēlēties?!"

Lāsma | (14.04.2018.)
"Ļoti ātri un vienkārši iesniedzams pieprasījums, kā arī ātri notiek pieprasījuma apstrāde, saprotami izskaidrots, kāpēc tiek saņemta konkrēta summa."

Ineta | (11.04.2018.)
"Process ir vienkāršs, saprotams un, ja visi dokumenti atbilst, atlīdzību izmaksā, nevelkot garumā un neprasot mistiskus papildus paskaidrojumus. Paldies!"

Agnese | (26.06.2017.)
"Patīk, ka ir daudz sadarbības iestāžu. Ja iestādei nav sadarbības līguma ar If, atlīdzību ir ērti un viegli pieteikt, turklāt tā tiek izmaksāta ļoti ātri. Prieks par sadarbību. Paldies!"

Viktors | (11.06.2017.)
"Patīk tas, ka nekad nav problēmu. Maksāju pats vai apdrošinātājs. Ja maksāju pats, tad dienas vai divu dienu laikā nauda ir ieskaitīta kontā."

Jānis | (07.06.2017.)
"Patika, ka mans briļļu pirkums tika sadalīts divās daļās: bez briļļu iegādes limita tas bija 60 eiro apmērā, un atpakaļ saņēmu 70 eiro, jo čekā bija ietverti arī optometrista pakalpojumi, kas tika segti pilnā apmērā."