If veselības apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Andris | (25.08.2018.)
"Nav jāaiztiek savi personīgie līdzekļi, jo man ir "If"."

Evija | (21.08.2018.)
"Viegli aizpildāma un saprotama forma, ērti pievienojama čeka fotogrāfija un ātra atlīdzības saņemšana."

Līga | (13.08.2018.)
"Priecē  apkalpošana Valmieras filiālē. Darbinieki uzklausa, ieklausās problēmā, nekavējoties tiek kas darīts, lai neskaidrību, ja tāda radusies, atrisinātu. Ir patīkami šajā filiālē meklēt palīdzību."

Valija | (02.08.2018.)
"Ļoti patīkami iegriezties If Valmieras filiālē, kur vienmēr sagaida laipni un kompetenti darbinieki! Paldies!"

Zigrīda | (01.08.2018.)
""If" veselības izmaksu atlīdzināšanas procedūra ir vienkārša un mūsdienīga. Izmantojot "If Portālu", ir nepieciešamas pāris minūtes, un iesniegums jau ir "If" pārziņa. Arī atlīdzības process ir ātrs un drošs. Gadījumā, ja iesniegtais atlīdzības pieprasījums neatbilst "If"."

Dace | (30.07.2018.)
"Ļoti patika mājaslapas ērtums kā aizpildīt pieteikumu, kā arī ātra atlīdzības izmaksa un apraksts par neatmaksātajiem čekiem. Paldies!"

Karlīne | (30.07.2018.)
"Ļoti izpalīdzīgs personāls. Tā kā ar savu sporta zāli varu norēķināties tikai ar regulāro kartes maksājumu un čeks netiek izsniegts, man ieteica drošu un alternatīvu veidu, kā es varu pierādīt, ka tiešām samaksāju par pakalpojumu. Liels paldies Diānai par atsaucību!"

Sandra | (30.07.2018.)
"Ātri un ērti. Uz jautājumiem vienmēr laipni atbild. Ja nepieciešams VID iesniegt papildinformāciju par daļēji kompensētiem čekiem, vienmēr korekti sagatavo informāciju."

Raivis | (28.07.2018.)
"Prieks, ka atlīdzības pieteikumu var iesniegt attālināti/elektroniski, kā arī apstrādes process bija ļoti ātrs. Paldies."

Gundega | (26.07.2018.)
"Man ir ārkārtīgi ērti, ka visu varu nokārtot attālināti caur "If" mājas lapu.  Šķiet, ka atlīdzība jau bija tajā pašā dienā, kad pieteicu. Katrā ziņā, ļoti zibenīgi. Paldies par labo servisu!"

Ausma | (23.07.2018.)
"Ātra, profesionāla, prasmīga apkalpošana. Ļoti laipnas un zinošas darbinieces.  Paldies viņām!"

Viktors | (12.07.2018.)
"Gan apdrošināšanas atlīdzības pieteikuma iesniegšanas, gan tā izskatīšanas process ir ļoti operatīvs. Sniegtā atbilde vienmēr ir skaidra un saprotama."

Guntis | (27.06.2018.)
"Minimāla piepūle - maksimāls efekts!"

Vineta | (26.06.2018.)
"Vēnu centrā konsultējos ar vēnu speciālistu, un uztaisīja vēnu duplekssonoskopiju. Samaksāju EUR 40. Pieteicu If atlīdzību. Man to visu nosedza pilnā apmērā. If atlīdzību saņēmu jau nākamajā dienā. Paldies If komandai! :)"

Lienīte | (21.06.2018.)
"Ir divi veidi: 1) ja apdrošināšanas kartīte ir līdzi un iestāde ir slēgusi līgumu ar If, tad vispār bez problēmām - samaksā tikai atlikušo summu un lieta darīta; 2) ja nu tomēr kartīte palikusi mājās, tad pašam jāpadarbojas - jānofotografē čeks un jāiesniedz pieteikums pašam, tam jāatvēl kādas minūtes, kas atkarīgas no datora lietošanas prasmēm. Atlīdzību saņēmu pietiekami ātri! Esmu apmierināta, jo neskaidrību gadījumos vienmēr esmu saņēmusi izsmeļošu atbildi un skaidrojumu."

Ksenija | (18.06.2018.)
"Pēc manas pieredzes labāka apdrošināšanas kompānija. Atlīdzības process ir ļoti ātrs un ērts."

Mārtiņš | (06.06.2018.)
"Viss bija vienkārši un saprotami - nebija jātērē daudz laika, lai izdarītu visu nepieciešamo un saņemtu atlīdzību, bez liekas birokrātijas un staigāšanas pa iestādēm."

Normunds | (22.05.2018.)
"Laipna, saprotoša administratore Republikas laukumā 2A. Atlīdzība par ārstēšanos tika pārskaitīta jau nākamajā dienā."

Una | (22.05.2018.)
"Ātri, ērti, var nofotografēt čekus, nav jāiet uz filiāli, to var paveikt mājās pāris minūšu laikā."

Uģis | (21.05.2018.)
"Procesā man vislabāk patika brīdis, kad saņēmu atlīdzību. Joks! Ja nopietni, tad viss notika ātri un ērti. Man nav nekādu iebildumu."

Dina | (15.05.2018.)
"Atlīdzību procesā patīk tas, ka If ātri veic izskatīšanu un, ja viss kārtībā, nauda ir kontā vienas dienas, maksimums divu dienu laikā!"

Jūlija | (26.04.2018.)
"Ērti iesniegt pieteikumu If portālā. Pēc pāris dienām uz e-pastu atnāk laipns paziņojums par informāciju un skaidrojumu. Un tad - nauda kontā."

Juta | (20.04.2018.)
"Pirmkārt, saņēmu informāciju par to, ka mans pieteikums ir saņemts un atbilde tiks sniegta. Otrkārt, ļoti ātri tika sakārtota izmaksu kompensācija."

Valdis | (18.04.2018.)
"Noformēju pieteikumu atlīdzības saņemšanai If portālā. Pēc vienas dienas nauda bija kontā! Super! Ko labāku var vēlēties?!"

Lāsma | (14.04.2018.)
"Ļoti ātri un vienkārši iesniedzams pieprasījums, kā arī ātri notiek pieprasījuma apstrāde, saprotami izskaidrots, kāpēc tiek saņemta konkrēta summa."

Ineta | (11.04.2018.)
"Process ir vienkāršs, saprotams un, ja visi dokumenti atbilst, atlīdzību izmaksā, nevelkot garumā un neprasot mistiskus papildus paskaidrojumus. Paldies!"