If OCTA atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Dzintars | (25.06.2017.)
"Laipna attieksme, ātra un operatīva negadījuma izskatīšana un atlīdzības izmaksa."

Elita | (11.05.2017.)
"Viss vienkārši ar minimālu piepūli no manas puses."

Eduards | (13.04.2017.)
"Operatīva atbildīgo darbinieku iesaistīšana uzreiz pēc negadījuma pieteikšanas, detalizēta nestandarta negadījuma situācijas izvērtēšana, un klientam un pakalpojuma sniedzējam abpusēji pieņemams gala lēmums."

Juris | (08.04.2017.)
"Paldies par atsaucību un sapratni! Augsti novērtēju tās jūsu darbinieces kompetenci, kura mani apkalpoja 30. martā. Jūsu apdrošināšanas kompānija reāli palīdz klientam."

Andrejs | (08.02.2017.)
"Ātra un ērta saziņa ar If pārstāvjiem. Mana auto salabošana neaizņēma ilgu laiku. Paldies servisa "Teiksmas Auto" vadībai un darbiniekiem par ātru un kvalitatīvu darbu!"

Juris | (23.12.2016.)
"Ātrs un ērts process, nebija daudz formalitāšu, laipna apkalpošana. Arī serviss, kur veica vējstikla nomaiņu bija kvalitatīvs, laipns un profesionāls (Vējstikli.lv)." 

Edgars | (22.12.2016.)
"Ērti un ātri aizpildāms pieteikums Internetā, ātra atbilde uz pieteikumu un arī ļoti ātra atlīdzības izmaksa. Darbinieki laipni un saprotami visu izskaidroja." 

Alvis | (09.12.2016.)
"Viss notika ļoti ātri, ļoti saprotami. Konsultanti paši ar mums sazinājās, regulāri sūtīja ziņas, kā virzās "process."" 

Sanita | (28.11.2016.)
"Atlīdzība par treilera izmantošanu tika izmaksāta ļoti ātri. Arī ar remontu autoservisā viss ir vislabākajā kārtībā. Patika tas, ka If apdrošināšanai ir noslēgts līgums ar autoservisu, un man nebija jādomā par to, kur meklēt autoservisu, kā maksāt. Viss notika ļoti ātri un precīzi. Mašīnu jau esmu saņēmusi. Liels Jums paldies!" 

Aija | (10.11.2016.)
"Atlīdzības process notika ļoti ātri, kādreiz dzirdēts, ka ievelkas viss ļoti ilgi. Ar mani kompānijas pārstāvis sazinājās ļoti ātri, piedāvāja variantus vai vēlos, lai izmaksā kompensāciju, vai remontēt kādā no sadarbības vietām."