If KASKO atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Jānis | (30.08.2018.)
"Vienkārši, bez birokrātijas un liekas dokumentācijas. Laipna un atsaucīga attieksme "If" ieteiktajā servisā."

Anonīms | (29.08.2018.)
"Neatceros  gadījumu, kad man viedoklis par atlīdzības apjomu atšķirtos no "If" piedāvātā."

Inese | (19.08.2018.)
"Tiešām gadīties var jebkas! Paldies, nebiju domājusi, ka būs tik viegli un vienkārši visu pieteikt un izdarīt. Jau vairākiem paziņām esmu Jūs rekomendējusi, esmu sapratusi vienu - bez KASKO vairs nekur!"

Jānis | (19.08.2018.)
"Ātra apkalpošana, ātra reaģēšana uz notikumu no "If" puses un kvalitatīvs darbs."

Ligita | (13.08.2018.)
"Ietaupītais laiks. Man nebija nekur jābrauc, izņemot braucienu uz autoservisu, visas pārējās formalitātes varēju nokārtot attālināti."

Aija | (11.08.2018.)
"Atsaucība no "If" darbinieka puses. Saņēmu visu nepieciešamo informāciju bez kavēšanās. Remontdarbu tāme tika saskaņota un apstiprināta ātri, bez aizķeršanās."

Ilze | (06.08.2018.)
"1. Operatīva reakcija 2. Kvalitatīvs kontakts ar servisu, kur man ir savstarpējs līgums 3. Netika lieta vilkta garumā - uz ceļa visādi gadās."

Inga | (22.07.2018.)
"Saprotam informācija mājaslapā - kas, kur jāiesniedz. Patika, ka nejutu neērtības, jo bija maiņas auto."

Zigmunds | (13.07.2018.)
"Polises iegāde ir vienkārša un saprotama. Noformēšana aizņēma maz laika. Piedāvājums cenas un seguma ziņā bija optimāls."

Anonīms | (10.07.2018.)
"Procesu ātrums, atbildība un patīkama "If" attieksme pret klientu."

Anonīms | (05.07.2018.)
"Jūsu darbinieki ir atsaucīgi, uzmanīgi un laipni. Mums ir izveidojusies ļoti laba sadarbība ar vecāko korporatīvo darījumu vadītāju Elīnu. Vēlam veiksmi turpmāk!"

Maija| (03.07.2018.)
"Patika, ka īsziņu veidā tiku informēta par notiekošo atlīdzību lietā (atlīdzības pieteikuma reģistrāciju, remonta tāmes saņemšanu, remonta tāmes apstiprināšanu, aizvietošanas auto izmantošanu). Remonta tāme tika ļoti operatīvi izskatīta un apstiprināta."

Jurijs | (27.06.2018.)
"Paldies par operatīvam atbildēm un iespēju pielāgoties klienta vajadzībam."

Anonīms | (11.06.2018.)
"If darbinieki nokārtoja visas formalitātes ātri un kvalitatīvi. Pati tiku iesaistīta tik CSN un aizpildīju saskaņoto veidlapu. Tālāk devos uz savu autoservisu, apdrošinātāji visu paveica paši, pēc noteikta laika saņēmu salabotu auto. Milzīgs paldies par operativitāti."

Dainis | (11.06.2018.)
"Vienkārša pieteikšana mājas lapā, ātra atbilde, lietišķa tāmes saskaņošana un sadarbība ar servisu. Viss bez liekas birokrātijas un tielēšanās. Pēc apdrošināšans brokera ieteikuma If polisi izvēlos jau ilgāku laiku pat, ja līdzīgs piedāvājums citām kompānijām ir lētāks."

Anonīms | (06.06.2018.)
"Veikla konsultācija pa tālruni, neskaidro jautājumu risināšanai. Servisu iespēju izvēle un ātra tāmes apstiprināšana. Laba komunikācija, kā tāda."

Jana | (28.05.2018.)
"Ātri, ērti varēja pieteikt gadījumu un nosūtīt bildes pa WhatsApp. Ātra atlīdzības izskatīšana un lēmuma pieņemšana."

Dace | (24.05.2018.)
"Viss ātri tika sakārtots. Patika, ka varēju izvēlēties vienu no labākajiem servisiem Rīgā, par kuru esmu droša, ka manai automašīnai tika oriģinālās detaļas un remonts tika veikts ļoti kvalitatīvi. Kamēr mašīna bija remontā, pateicoties If apdrošināšanai, man tika ļoti laba nomas mašīna, par kuru man nebija papildus jāmaksā."

Brigita | (02.05.2018.)
"Saziņa pa tālruni bija pieklājīga, saprotama. Anketu par negadījumu mājas lapā aizpildīt nebija sarežģīti un neaizņēma daudz laika. Servisa, mana un If saziņa bija ātra, konstruktīva un kvalitatīva."

Kalvis | (18.04.2018.)
"Zibenīga aizvietotāja auto nodrošināšana un auto remonta izmaksu saskaņošana. Profesionāla un cilvēcīga attieksme."

Anonīms | (16.04.2018.)
"Viss notika ļoti ātri. Man pašai nekas nebija jādara, tikai jāpiesaka un jāaizved mašīna. Kā arī ļoti patika, ka nemaz nejutu, ka mana mašīna ir servisā, jo nomas mašīna tika nodrošināta bez aizķeršanās tieši tajā vietā un laikā, kur atstāju mašīnu servisā. Man nebija jādomā pilnīgi nekas - kur, kad, kam viņa jātdod. Viss bija perfekti!"

Marta | (11.04.2018.)
"Paldies par ātro, ērto un kvalitatīvo atlīdzību regulēšanas procesu, pakalpojumu un servisu! Komunikācija ar If darbiniekiem bija neticami ātra un draudzīga. Saņēmu skaidras un izsmeļošas atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem. Atlīdzības pieteikšanas process ir ērts un bez liekiem sarežģījumiem. Prieks par If kompāniju un tās lieliskajiem, zinošajiem, izpalīdzīgajiem un draudzīgajiem speciālistiem!"

Anonīms | (03.04.2018.)
"Process bija ļoti ātrs, bez liekiem papīriem un saskaņošanas. Piektdien pieteicu apdrošināšanas gadījumu, un nākamās nedēļas pirmdienā serviss jau bija nomainījis stiklu. Paldies!"

Edvīns | (03.04.2018.)
"Ne par ko nav jāuztraucas, viss notiek automātiski un bez problēmām. Tas bija īpaši svarīgi, ņemot vērā, ka 2 mēnešus pavadīju ratiņkrēslā un vienkārši fiziski neko nevarēju darīt."

Juris| (02.04.2018.)
"Ņemot vērā, ka ceļu satiksmes negadījums pats par sevi ir nepatīkams atgadījums, priecē, ka atlīdzības saņemšanas process ir vienkāršs, ātrs un bez liekas skaidrošanās par lietas apstākļiem."

Liene | (02.04.2018.)
"If sniegtais serviss gan ātruma, gan kvalitātes ziņā bija visaugstākajā līmenī. Noteikti rekomendēšu izvēlēties tieši šo kompāniju citiem!"