If KASKO atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Nataša | (21.06.2017.)
"Ļoti ātri sazvanīju jūsu darbiniekus, un viņi ļoti korekti izstāstīja, kas man jādara. Labi, ka varēju izvēlēties savu autoservisu. Atlīdzības jautājumi tika atrisināti ļoti ātri. Pēc pieprasījuma man arī pa e-pastu atsūtīja tāmi."

Aivars | (21.06.2017.)
"Abstrahējoties no tā, vai atlīdzības process ir tas, ko vispār iespējams saistīt ar patīkamām emocijām, varu konstatēt, ka konkrētajos apstākļos If rīkojās korekti un saskaņā ar mūsu noslēgto apdrošināšanas līgumu. Patīkami pārsteidza un manus stereotipus par atlīdzības procesu mainīja darbinieki, ar kuriem nācās kontaktēties, – viņi bija atvērti un uz sadarbību vērsti, sniedza atbildes uz visiem maniem jautājumiem. Radās priekšstats, ka uz If nelaimē var paļauties un tajā strādā profesionāļi."

Aira | (23.05.2017.)
"Sazvanīja, piedāvāja maiņas auto, bija pretimnākoši. Nejutu, ka man ir problēma, jo If to uzņēmās uz sevi. :)"

Jānis | (26.04.2017.)
"Visas ilglaicīgās sadarbības laikā ne reizi neesmu vīlies If sniegtajos pakalpojumos un vienmēr esmu saņēmis tikai augstākā līmeņa apkalpošanu un konsultācijas gan jaunas polises izvēlē, gan atlīdzību izmaksas un citos jautājumos. KASKO atlīdzību izmaksas gadījumi vienmēr tiek risināti operatīvi un bez liekas vilcināšanās. Šajā ziņā uz If var paļauties."

Valdis | (24.01.2017.)
"Izcils klientu serviss korporatīvo klientu vadītāja Ervīna Veica personā. Atlīdzības procesa momentāna reģistrācija, tālākās rīcības izskaidrošana un nepieciešamās kontaktinformācijas sniegšana. Perfekti!"

Guntis | (28.12.2016.)
"Patika sapratne par nepilnīgi aizpildītu saskaņoto protokolu un palīdzību šī jautājuma atrisināšanā." 

Diāna | (02.12.2016.)
"Vienmēr bija iespējams sazināties ar attiecīgo speciālistu. Atlīdzības speciāliste pildīja solījumus un atzvanīja, ja bija to solījusi. Tāme tika izskatīta bez kavēšanās. Atlīdzība tika aprēķināta godīgi un izmaksāta savlaicīgi." 

Jānis | (18.11.2016.)
"Paldies par operatīvu atlīdzības pieteikuma izskatīšanu/apstiprināšanu un auto remontdarbu tāmes saskaņošanu ar auto servisa darbiniekiem. Tas ļāva diezgan īsā laikā veikt auto atjaunošanu. Tāpat esmu pateicīgs par ātru maiņas auto nodrošināšanu." 

Mārtiņš | (04.11.2016.)
"A) Zvanot If operatoram uzreiz pēc avārijas tika sniegta konsultācija par Saskaņotā paziņojuma aizpildīšanu. B) Ātrs un viegls atlīdzības pieteikšanas process, kuru var veikt attālināti, bez ierašanās If birojā." 

Ieva | (31.10.2016.)
"Man patīk procesu norises ātrums, profesionalitāte un cilvēciska pieeja katram gadījumam atsevišķi. Manuprāt, If ir unikāls paraugs citām apdrošināšanas kompānijām, jo ja citi tikai vārdos spēj pateikt, ka saprot savu klientu, tad If to ilgtermiņā ir pierādījis ar savu attieksmi un rīcību pret savu klientu." (4.08.2016.)
Jānis Lazdiņš: "Viss notika ļoti operatīvi. Diemžēl ieteiktais serviss nespēja veikt bojājumu novēršanu, taču servisa pārstāvis pats atrada risinājumu un veica visu saskaņošanu. Man atlika vien ierasties norādītajā servisā un nosaukt lietas numuru."

Inga | (20.10.2016.)
"Apdrošināšanas pieteikumu iesniedzu izmantojot If mājas lapu, kas ir ērti un ļāva negadījumu pieteikt ārpus If operatoru un mana darba laika. Nākamās dienas rītā mans pieprasījums jau bija reģistrēts un saņēmu apstiprinājumu no apdrošināšanas kompānijas. Automašīnas remonts tika veikts neilgā laika periodā pēc pieteikuma iesniegšanas. Vērtēju If darbu atzinīgi."