If KASKO atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Jurijs | (27.06.2018.)
"Paldies par operatīvam atbildēm un iespēju pielāgoties klienta vajadzībam."

Anonīms | (11.06.2018.)
"If darbinieki nokārtoja visas formalitātes ātri un kvalitatīvi. Pati tiku iesaistīta tik CSN un aizpildīju saskaņoto veidlapu. Tālāk devos uz savu autoservisu, apdrošinātāji visu paveica paši, pēc noteikta laika saņēmu salabotu auto. Milzīgs paldies par operativitāti."

Dainis | (11.06.2018.)
"Vienkārša pieteikšana mājas lapā, ātra atbilde, lietišķa tāmes saskaņošana un sadarbība ar servisu. Viss bez liekas birokrātijas un tielēšanās. Pēc apdrošināšans brokera ieteikuma If polisi izvēlos jau ilgāku laiku pat, ja līdzīgs piedāvājums citām kompānijām ir lētāks."

Anonīms | (06.06.2018.)
"Veikla konsultācija pa tālruni, neskaidro jautājumu risināšanai. Servisu iespēju izvēle un ātra tāmes apstiprināšana. Laba komunikācija, kā tāda."

Jana | (28.05.2018.)
"Ātri, ērti varēja pieteikt gadījumu un nosūtīt bildes pa WhatsApp. Ātra atlīdzības izskatīšana un lēmuma pieņemšana."

Dace | (24.05.2018.)
"Viss ātri tika sakārtots. Patika, ka varēju izvēlēties vienu no labākajiem servisiem Rīgā, par kuru esmu droša, ka manai automašīnai tika oriģinālās detaļas un remonts tika veikts ļoti kvalitatīvi. Kamēr mašīna bija remontā, pateicoties If apdrošināšanai, man tika ļoti laba nomas mašīna, par kuru man nebija papildus jāmaksā."

Brigita | (02.05.2018.)
"Saziņa pa tālruni bija pieklājīga, saprotama. Anketu par negadījumu mājas lapā aizpildīt nebija sarežģīti un neaizņēma daudz laika. Servisa, mana un If saziņa bija ātra, konstruktīva un kvalitatīva."

Kalvis | (18.04.2018.)
"Zibenīga aizvietotāja auto nodrošināšana un auto remonta izmaksu saskaņošana. Profesionāla un cilvēcīga attieksme."

Anonīms | (16.04.2018.)
"Viss notika ļoti ātri. Man pašai nekas nebija jādara, tikai jāpiesaka un jāaizved mašīna. Kā arī ļoti patika, ka nemaz nejutu, ka mana mašīna ir servisā, jo nomas mašīna tika nodrošināta bez aizķeršanās tieši tajā vietā un laikā, kur atstāju mašīnu servisā. Man nebija jādomā pilnīgi nekas - kur, kad, kam viņa jātdod. Viss bija perfekti!"

Marta | (11.04.2018.)
"Paldies par ātro, ērto un kvalitatīvo atlīdzību regulēšanas procesu, pakalpojumu un servisu! Komunikācija ar If darbiniekiem bija neticami ātra un draudzīga. Saņēmu skaidras un izsmeļošas atbildes uz visiem interesējošajiem jautājumiem. Atlīdzības pieteikšanas process ir ērts un bez liekiem sarežģījumiem. Prieks par If kompāniju un tās lieliskajiem, zinošajiem, izpalīdzīgajiem un draudzīgajiem speciālistiem!"

Anonīms | (03.04.2018.)
"Process bija ļoti ātrs, bez liekiem papīriem un saskaņošanas. Piektdien pieteicu apdrošināšanas gadījumu, un nākamās nedēļas pirmdienā serviss jau bija nomainījis stiklu. Paldies!"

Edvīns | (03.04.2018.)
"Ne par ko nav jāuztraucas, viss notiek automātiski un bez problēmām. Tas bija īpaši svarīgi, ņemot vērā, ka 2 mēnešus pavadīju ratiņkrēslā un vienkārši fiziski neko nevarēju darīt."

Juris| (02.04.2018.)
"Ņemot vērā, ka ceļu satiksmes negadījums pats par sevi ir nepatīkams atgadījums, priecē, ka atlīdzības saņemšanas process ir vienkāršs, ātrs un bez liekas skaidrošanās par lietas apstākļiem."

Liene | (02.04.2018.)
"If sniegtais serviss gan ātruma, gan kvalitātes ziņā bija visaugstākajā līmenī. Noteikti rekomendēšu izvēlēties tieši šo kompāniju citiem!"

Aivars | (21.06.2017.)
"Abstrahējoties no tā, vai atlīdzības process ir tas, ko vispār iespējams saistīt ar patīkamām emocijām, varu konstatēt, ka konkrētajos apstākļos If rīkojās korekti un saskaņā ar mūsu noslēgto apdrošināšanas līgumu. Patīkami pārsteidza un manus stereotipus par atlīdzības procesu mainīja darbinieki, ar kuriem nācās kontaktēties, – viņi bija atvērti un uz sadarbību vērsti, sniedza atbildes uz visiem maniem jautājumiem. Radās priekšstats, ka uz If nelaimē var paļauties un tajā strādā profesionāļi."