If īpašuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Imants | (12.02.2018.)
“Viss notiek elektroniski, ātri. Nekur nav jādodas, jo viss process sakārtojās caur e-pastu un telefonu.”

Jānis | (24.01.2018.)
“Konsultanta profesionālā un ātrā rīcība. Gan lietišķa, gan arī emocionāli taktiska.”

Gints | (22.01.2018.)
“Ļoti koleģiāla un korekta procedūra, atsaucīgi darbinieki.”

Sanita | (19.12.2017.)
“Ātri. Ērti. Nemeklē iemeslus neizmaksāt.”

Oskars | (18.12.2017.)
“If darbinieki pa telefonu ļoti laipni visu izskaidroja, ļoti ātri tika izskatīta lieta un atgriezta nauda par iesniegtajiem čekiem.”

Jānis | (30.11.2017.)
“Operativitāte un profesionalitāte.”

Indulis | (28.11.2017.)
“Patika operatīva rīcība kompensācijas izmaksai un pilnīga — objektīva informācija par apdrošināšanas procesu. Saziņa ar If personālu patīkama un operatīva.”

Arvis |(19.11.2017.)
“Viegls un ātrs process bez jebkādām aizķeršanām.”

Jānis | (06.11.2017.)
“Operativitāte un lietišķums.”

Tatjana | (01.11.2017.)
“Bija jauki saņemt If pārstāvja kompetentus komentārus, turklāt If reakcija uz mūsu apstākļiem bija ievērojami ātrāka (salīdzinoši ar namu pārvaldnieku).”

Kaspars | (25.10.2017.)
“Ātri, korekti, saprotami.”

Zintis | (19.10.2017.)
“Viss bija tieši tā, kā ir rakstīts savstarpējos vienošanās noteikumos. Savstarpējā komunikācija bija ērta. Visu varēju nosūtīt uz e-pastu un nekur nevajadzēja braukt. Tāpat atlīdzināja visas manas bēdas pilnā apmērā. Var teikt stulbus un liekus jautājumus neuzdeva, aizsūtīju bildes un izmaksu tāmes, un If darbiniekiem viss bija skaidrs.”

Anonīms | (17.10.2017.)
“Vienkāršs pieteikuma process. Atsaucīgi darbinieki. Profesionāli eksperti. Salīdzinoši ātra lietu izskatīšana un rekomendāciju sniegšana.”

Artūrs | (04.10.2017.)
“Operatīva apkalpošana.”

Andris | (26.09.2017.)
“Profesionāla, laipna un ātra rīcība.”

Anonīms | (17.09.2017.)
“Patika, ka viss tika nokārtots raiti un profesionāli.”

Gunta | (11.09.2017.)
“Personīgs kontakts, pretimnākoša attieksme.”

Modris | (23.08.2017.)
“Situācijas izpratne.”

Ilze | (23.08.2017.)
“Ļoti operatīva reakcija uz apdrošināšanas pieteikumu, telefoniski saprotamā valodā tika izskaidrota tālākā rīcība un paskaidrots, kādi vēl papildus dokumenti jāiesniedz. Pēc visas nepieciešamās informācijas saņemšanas — ļoti ātra atlīdzības saņemšana.”

Anonīms | (08.08.2017.)
“Paldies, ka kompānija If bija pretimnākoša un situāciju izprotoša, es pats nebiju izpildījis visus līgumā noteiktos punktus un likums un līgums atļautu pilnīgi legāli un pamatoti man atteikt atlīdzības izmaksu, taču If nāca man pretī un izmaksāja atlīdzību daļēji. Tā ir laba biznesa prakse un ētiska rīcība. Paldies!”

Anonīms | (07.08.2017.)
"Kaut arī vasara ir atvaļinājumu laiks atlīdzības izskatīšana noritēja ātri. Bija patīkami, ka If bija ieinteresēts par to, lai atlīdzības saņēmējs izprastu atlīdzības saņemšanas kārtību un dokumentu noformēšanu. Patīkami bija arī tas, ka tika saņemta ziņa, kad un kāda summa ir izmaksāta. Uzskatu, ka If strādā cilvēki ar ļoti labām komunikācijas spējām, tai pašā laikā vienmēr laipni un saprotoši."

Māris | (22.05.2017.)
"Viss notika ātri un bez birokrātiskiem papīru kalniem :)!"

Sergejs | (18.05.2017.)
"Atlīdzība tika izmaksāta. Laba komunikācija ar If darbiniekiem par darba gaitu."

Anna | (18.04.2017.)
"Ātrums un objektivitāte."

Zane | (15.04.2017.)
"Pieteikums tika izskatīts salīdzinoši ātri. Pārstāvis ļoti skaidri pateica, kāda informācija ir nepieciešama no manas puses, un ātri un skaidri sniedza atbildes uz maniem jautājumiem. Atlīdzības apmērs ir atbilstošs."

Dace | (03.04.2017.)
"Operativitāte. Profesionalitāte."

Silvija | (29.03.2017.)
"If ir atsaucīgs, adekvāts un atbildīgs apdrošinātājs, ciena savu un arī citu laiku! Tāme tika sastādīta adekvāti tirgus cenām. Atlīdzība tika pārskaitīta ļoti ātri vienas dienas laikā. Nepaspēju pat apdomāties, vai vēlos, lai dzīvokli remontē kāds uzņēmums, vai to darīsim paši. :) Iesaku visiem izmantot apdrošinātāju, uz kuru var paļauties. Turpmāk jebkuru apdrošināšanu iegādāšos tikai pie If. Savu laiku un enerģiju labāk tērēju ģimenei, nevis birokrātisku formalitāšu kārtošanai vai, vēl ļaunāk, savas taisnības pierādīšanai. Paldies If! Jūs esat labākie!"

Sanita | (28.12.2016.)
"Liels paldies par ātru izskatīšanu un apdrošināšanas summas izmaksu. Brīdī, kad tevi apmeklējusi nelaime, ļoti svarīgi, lai tev blakus ir partneris, kas uzreiz bez liekām formalitātēm spēj sniegt tev atbalstu. Sapratu, ka neesmu apdrošināšanā iekļāvusi diennakts palīdzību, ko lūdzu iekļaut turpmākā polisē. Mācoties no šī gadījuma uzstādīju arī signalizāciju un pieslēdzu pie apsardzes dzīvokli. Liels paldies Agnesei Ludzītei, kura sniedza atbildes uz visiem maniem jautājumiem. Paldies!" 

Matijs | (05.10.2016.)
"Ātra, skaidra un efektīva komunikācija ar laipnu un atsaucīgu apdrošināšanas speciālisti. Atlīdzības pieteikuma process bija loģisks un labi uzbūvēts." 

Inga | (08.09.2016.)
"1) vienkārša, klientam pretimnākoša atlīdzības procedūra; 2) patika, ka tika pieņemti ieskenētā veidā nepieciešamie dokumenti; 3) saprotama atlīdzības kārtība; 4) saprotama atlīdzības izmaksai nepieciešamo dokumentu iesniegšana; 5) operativitāte 6) ātri un vienkārši." 

Agnese | (01.08.2016.)
"Šajā nepatīkamajā situācijā IF darbinieki bija ļoti atsaucīgi. Paldies par to!" 

Mārtiņš | (03.03.2016.)
"Viss notika ātri, vienkārši un "nesāpīgi". Diemžēl Latviju pat starptautiski apdrošināšanas uzņēmumi mēdz uzskatīt par trešās pasaules valsti, kurā galvenais ir iekasēt naudiņu, bet meklēt visas iespējas problēmsituācijās atlīdzības neizmaksāt, jo īpaši tāpēc, ka arī konkurenti dara līdzīgi. Zūd apdrošināšanas jēga pēc būtības, tā kļūst par formalitāti dažu kabatu piepildīšanai. Un pēc visas šīs negatīvās pieredzes bija tiešām patīkami kā Ifs risināja radušos problēmu, nebija mēnešiem garas sarakstes, skaidrošanās, dažādu arvien jaunu dokumentu iesniegšanas. Zaudējumi bija mazi, bet par pieredzi salīdzinājumā ar konkurentiem tiešām esmu sajūsmā — paldies Ifam!"