If īpašuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Ilze| (28.08.2018.)
"Atlīdzību process notika ātri un operatīvi. Visu nepieciešamo informāciju vajadzēja iesniegt elektroniski, līdz ar to tika ekonomēts laiks."

Brigita| (13.08.2018.)
"Operatīvi saņēmu kvalitatīvu informāciju, kas rezultējās ar materiālo palīdzību. No malas par  atlīdzības saņemšanu no apdrošinātājiem avārijas seku likvidēšanai biju dzirdējusi neapmierinātus komentārus. Mani pakalpojuma kvalitāte apmierināja."

Anonīms| (29.07.2018.)
"Ērta un ātra apdrošināšanas gadījuma pieteikšana. Operatīva, laipna un ieinteresēta attieksme no "If" darbinieku puses."

Anonīms| (29.07.2018.)
"Apmierināja atlīdzību procesa kārtība un nevilkšana garumā. Viss notika raiti un bez kavēšanās."

Evija| (27.07.2018.)
"Mūsu speciāliste visu ļoti atsaucīgi un saprotami izskaidroja un atbildēja uz visiem mūsu jautājumiem."

Guntis| (25.07.2018.)
"Ar katru gadu If līmenis tikai iet uz augšu! Tā turpināt!"

Anonīms| (20.07.2018.)
"Paldies! Jums ir lieliski un lapini darbinieki. Man ir prieks, ka viņi strādā pie jums jau vairākus gadus, jo tas liecina par labu uzņēmuma kultūru."

Tomas| (20.07.2018.)
"Viss perfekti, gan apkalpošanas līmenis, gan noteikumu caurskatāmība un godīgums. Kristīne un Inga - speciālistes no "augstākās līgas". :)"

Voldemārs| (11.07.2018.)
"Skaidri pastāstīja, kas nepieciešams pieteikumam, operatīvi izvērtējot situāciju."

Jānis | (27.06.2018.)
"Ātra reakcija, korektums un labākais risinājums."

Anonīms | (14.06.2018.)
"Saziņa noritēja raiti un elektroniski, bez lieka laika un papīra tēriņiem. Paldies."

Māris | (07.06.2018.)
"Profesionāla konsultācija tika sniegta telefoniski nelaimes gadījuma konstatēšanas brīdī. If pārstāvis jau pēc pāris stundām no paziņojuma brīža ieradās notikuma vietā. Formalitāšu kārtošana, kas saistīta ar If, bija ļoti operatīva."

Inese | (14.05.2018.)
"Viss notika ļoti ātri un kvalitatīvi."

Rūdolfs | (23.04.2018.)
"Zibenīga reakcija uz pieteikumu, teicama sapratne, vienkārša formalitāšu kārtošana un ātra atlīdzības izmaksa."

Aigars | (21.04.2018.)
"Tieša un operatīva saziņa. Ir sajūta, ka apdrošinātājs ir manā pusē un palīdz man atlīdzības pieteikšanas procesā, nevis tikai paliek apdrošināšanas līguma pretējā pusē."

Imants | (12.02.2018.)
“Viss notiek elektroniski, ātri. Nekur nav jādodas, jo viss process sakārtojās caur e-pastu un telefonu.”

Jānis | (24.01.2018.)
“Konsultanta profesionālā un ātrā rīcība. Gan lietišķa, gan arī emocionāli taktiska.”

Gints | (22.01.2018.)
“Ļoti koleģiāla un korekta procedūra, atsaucīgi darbinieki.”

Sanita | (19.12.2017.)
“Ātri. Ērti. Nemeklē iemeslus neizmaksāt.”

Oskars | (18.12.2017.)
“If darbinieki pa telefonu ļoti laipni visu izskaidroja, ļoti ātri tika izskatīta lieta un atgriezta nauda par iesniegtajiem čekiem.”

Jānis | (30.11.2017.)
“Operativitāte un profesionalitāte.”

Indulis | (28.11.2017.)
“Patika operatīva rīcība kompensācijas izmaksai un pilnīga — objektīva informācija par apdrošināšanas procesu. Saziņa ar If personālu patīkama un operatīva.”

Arvis |(19.11.2017.)
“Viegls un ātrs process bez jebkādām aizķeršanām.”

Jānis | (06.11.2017.)
“Operativitāte un lietišķums.”

Tatjana | (01.11.2017.)
“Bija jauki saņemt If pārstāvja kompetentus komentārus, turklāt If reakcija uz mūsu apstākļiem bija ievērojami ātrāka (salīdzinoši ar namu pārvaldnieku).”

Kaspars | (25.10.2017.)
“Ātri, korekti, saprotami.”

Zintis | (19.10.2017.)
“Viss bija tieši tā, kā ir rakstīts savstarpējos vienošanās noteikumos. Savstarpējā komunikācija bija ērta. Visu varēju nosūtīt uz e-pastu un nekur nevajadzēja braukt. Tāpat atlīdzināja visas manas bēdas pilnā apmērā. Var teikt stulbus un liekus jautājumus neuzdeva, aizsūtīju bildes un izmaksu tāmes, un If darbiniekiem viss bija skaidrs.”

Anonīms | (17.10.2017.)
“Vienkāršs pieteikuma process. Atsaucīgi darbinieki. Profesionāli eksperti. Salīdzinoši ātra lietu izskatīšana un rekomendāciju sniegšana.”

Artūrs | (04.10.2017.)
“Operatīva apkalpošana.”