If īpašuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Māris | (22.05.2017.)
"Viss notika ātri un bez birokrātiskiem papīru kalniem :)!"

Sergejs | (18.05.2017.)
"Atlīdzība tika izmaksāta. Laba komunikācija ar If darbiniekiem par darba gaitu."

Anna | (18.04.2017.)
"Ātrums un objektivitāte."

Zane | (15.04.2017.)
"Pieteikums tika izskatīts salīdzinoši ātri. Pārstāvis ļoti skaidri pateica, kāda informācija ir nepieciešama no manas puses, un ātri un skaidri sniedza atbildes uz maniem jautājumiem. Atlīdzības apmērs ir atbilstošs."

Dace | (03.04.2017.)
"Operativitāte. Profesionalitāte."

Silvija | (29.03.2017.)
"If ir atsaucīgs, adekvāts un atbildīgs apdrošinātājs, ciena savu un arī citu laiku! Tāme tika sastādīta adekvāti tirgus cenām. Atlīdzība tika pārskaitīta ļoti ātri vienas dienas laikā. Nepaspēju pat apdomāties, vai vēlos, lai dzīvokli remontē kāds uzņēmums, vai to darīsim paši. :) Iesaku visiem izmantot apdrošinātāju, uz kuru var paļauties. Turpmāk jebkuru apdrošināšanu iegādāšos tikai pie If. Savu laiku un enerģiju labāk tērēju ģimenei, nevis birokrātisku formalitāšu kārtošanai vai, vēl ļaunāk, savas taisnības pierādīšanai. Paldies If! Jūs esat labākie!"

Sanita | (28.12.2016.)
"Liels paldies par ātru izskatīšanu un apdrošināšanas summas izmaksu. Brīdī, kad tevi apmeklējusi nelaime, ļoti svarīgi, lai tev blakus ir partneris, kas uzreiz bez liekām formalitātēm spēj sniegt tev atbalstu. Sapratu, ka neesmu apdrošināšanā iekļāvusi diennakts palīdzību, ko lūdzu iekļaut turpmākā polisē. Mācoties no šī gadījuma uzstādīju arī signalizāciju un pieslēdzu pie apsardzes dzīvokli. Liels paldies Agnesei Ludzītei, kura sniedza atbildes uz visiem maniem jautājumiem. Paldies!" 

Matijs | (05.10.2016.)
"Ātra, skaidra un efektīva komunikācija ar laipnu un atsaucīgu apdrošināšanas speciālisti. Atlīdzības pieteikuma process bija loģisks un labi uzbūvēts." 

Inga | (08.09.2016.)
"1) vienkārša, klientam pretimnākoša atlīdzības procedūra; 2) patika, ka tika pieņemti ieskenētā veidā nepieciešamie dokumenti; 3) saprotama atlīdzības kārtība; 4) saprotama atlīdzības izmaksai nepieciešamo dokumentu iesniegšana; 5) operativitāte 6) ātri un vienkārši." 

Agnese | (01.08.2016.)
"Šajā nepatīkamajā situācijā IF darbinieki bija ļoti atsaucīgi. Paldies par to!" 

Mārtiņš | (03.03.2016.)
"Viss notika ātri, vienkārši un "nesāpīgi". Diemžēl Latviju pat starptautiski apdrošināšanas uzņēmumi mēdz uzskatīt par trešās pasaules valsti, kurā galvenais ir iekasēt naudiņu, bet meklēt visas iespējas problēmsituācijās atlīdzības neizmaksāt, jo īpaši tāpēc, ka arī konkurenti dara līdzīgi. Zūd apdrošināšanas jēga pēc būtības, tā kļūst par formalitāti dažu kabatu piepildīšanai. Un pēc visas šīs negatīvās pieredzes bija tiešām patīkami kā Ifs risināja radušos problēmu, nebija mēnešiem garas sarakstes, skaidrošanās, dažādu arvien jaunu dokumentu iesniegšanas. Zaudējumi bija mazi, bet par pieredzi salīdzinājumā ar konkurentiem tiešām esmu sajūsmā — paldies Ifam!"