If īpašuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Jānis | (27.06.2018.)
"Ātra reakcija, korektums un labākais risinājums."

Anonīms | (14.06.2018.)
"Saziņa noritēja raiti un elektroniski, bez lieka laika un papīra tēriņiem. Paldies."

Māris | (07.06.2018.)
"Profesionāla konsultācija tika sniegta telefoniski nelaimes gadījuma konstatēšanas brīdī. If pārstāvis jau pēc pāris stundām no paziņojuma brīža ieradās notikuma vietā. Formalitāšu kārtošana, kas saistīta ar If, bija ļoti operatīva."

Inese | (14.05.2018.)
"Viss notika ļoti ātri un kvalitatīvi."

Rūdolfs | (23.04.2018.)
"Zibenīga reakcija uz pieteikumu, teicama sapratne, vienkārša formalitāšu kārtošana un ātra atlīdzības izmaksa."

Aigars | (21.04.2018.)
"Tieša un operatīva saziņa. Ir sajūta, ka apdrošinātājs ir manā pusē un palīdz man atlīdzības pieteikšanas procesā, nevis tikai paliek apdrošināšanas līguma pretējā pusē."

Imants | (12.02.2018.)
“Viss notiek elektroniski, ātri. Nekur nav jādodas, jo viss process sakārtojās caur e-pastu un telefonu.”

Jānis | (24.01.2018.)
“Konsultanta profesionālā un ātrā rīcība. Gan lietišķa, gan arī emocionāli taktiska.”

Gints | (22.01.2018.)
“Ļoti koleģiāla un korekta procedūra, atsaucīgi darbinieki.”

Sanita | (19.12.2017.)
“Ātri. Ērti. Nemeklē iemeslus neizmaksāt.”

Oskars | (18.12.2017.)
“If darbinieki pa telefonu ļoti laipni visu izskaidroja, ļoti ātri tika izskatīta lieta un atgriezta nauda par iesniegtajiem čekiem.”

Jānis | (30.11.2017.)
“Operativitāte un profesionalitāte.”

Indulis | (28.11.2017.)
“Patika operatīva rīcība kompensācijas izmaksai un pilnīga — objektīva informācija par apdrošināšanas procesu. Saziņa ar If personālu patīkama un operatīva.”

Arvis |(19.11.2017.)
“Viegls un ātrs process bez jebkādām aizķeršanām.”

Jānis | (06.11.2017.)
“Operativitāte un lietišķums.”

Tatjana | (01.11.2017.)
“Bija jauki saņemt If pārstāvja kompetentus komentārus, turklāt If reakcija uz mūsu apstākļiem bija ievērojami ātrāka (salīdzinoši ar namu pārvaldnieku).”

Kaspars | (25.10.2017.)
“Ātri, korekti, saprotami.”

Zintis | (19.10.2017.)
“Viss bija tieši tā, kā ir rakstīts savstarpējos vienošanās noteikumos. Savstarpējā komunikācija bija ērta. Visu varēju nosūtīt uz e-pastu un nekur nevajadzēja braukt. Tāpat atlīdzināja visas manas bēdas pilnā apmērā. Var teikt stulbus un liekus jautājumus neuzdeva, aizsūtīju bildes un izmaksu tāmes, un If darbiniekiem viss bija skaidrs.”

Anonīms | (17.10.2017.)
“Vienkāršs pieteikuma process. Atsaucīgi darbinieki. Profesionāli eksperti. Salīdzinoši ātra lietu izskatīšana un rekomendāciju sniegšana.”

Artūrs | (04.10.2017.)
“Operatīva apkalpošana.”

Andris | (26.09.2017.)
“Profesionāla, laipna un ātra rīcība.”

Anonīms | (17.09.2017.)
“Patika, ka viss tika nokārtots raiti un profesionāli.”

Gunta | (11.09.2017.)
“Personīgs kontakts, pretimnākoša attieksme.”

Modris | (23.08.2017.)
“Situācijas izpratne.”

Ilze | (23.08.2017.)
“Ļoti operatīva reakcija uz apdrošināšanas pieteikumu, telefoniski saprotamā valodā tika izskaidrota tālākā rīcība un paskaidrots, kādi vēl papildus dokumenti jāiesniedz. Pēc visas nepieciešamās informācijas saņemšanas — ļoti ātra atlīdzības saņemšana.”

Anonīms | (08.08.2017.)
“Paldies, ka kompānija If bija pretimnākoša un situāciju izprotoša, es pats nebiju izpildījis visus līgumā noteiktos punktus un likums un līgums atļautu pilnīgi legāli un pamatoti man atteikt atlīdzības izmaksu, taču If nāca man pretī un izmaksāja atlīdzību daļēji. Tā ir laba biznesa prakse un ētiska rīcība. Paldies!”

Anonīms | (07.08.2017.)
"Kaut arī vasara ir atvaļinājumu laiks atlīdzības izskatīšana noritēja ātri. Bija patīkami, ka If bija ieinteresēts par to, lai atlīdzības saņēmējs izprastu atlīdzības saņemšanas kārtību un dokumentu noformēšanu. Patīkami bija arī tas, ka tika saņemta ziņa, kad un kāda summa ir izmaksāta. Uzskatu, ka If strādā cilvēki ar ļoti labām komunikācijas spējām, tai pašā laikā vienmēr laipni un saprotoši."

konkurentiem tiešām esmu sajūsmā — paldies Ifam!"