If ceļojuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Uvis | (28.06.2018.)
"Polises segumi ir detalizēti, un nav grūti no tiem izvēlēties sev pieņemamāko."

Vivianna | (21.06.2018.)
"Pagaidām viss ir labi. Ceru, ka gadījumā, ja polise būs jāizmanto, viss arī noritēs labi. Iegādājos jau trešo reizi pie If."

Valda | (18.06.2018.)
"Atlīdzība tika saņemta otrajā dienā pēc pieteikuma iesniegšanas. Esmu ļoti apmierināta ar saņemto pakalpojumu, noteikti izmatošu If arī turpmāk."

Mārtiņš | (16.06.2018.)
"Bija iespējams telefoniski sazināties, lai noskaidrotu, kādi dokumenti nepieciešami no medicīnas iestādes. Tajā skaitā to, ka kaut arī dokumenti tika izsniegti spāņu valodā, tulkojums nebija nepieciešams. Pēc tam bija iespēja visu iesniegt elektroniski caur If portālu. Izmaksa notika nākamajā darba dienā."

Reinis | (13.06.2018.)
"Laipna e-pasta komunikācija, vaicājot pēc papildu dokumentiem. Ātra atlīdzības izmaksa."

Krista | (15.05.2018.)
"Cilvēcīgi uzklausīja un ātri apstrādāja pieprasījumu."

Inga | (01.04.2018.)
"Naudu saņēmu jau nākamajā dienā pēc pieteikuma iesniegšanas."

Uģis | (28.02.2018.)
"Mani iepriecināja ziņa, ka apdrošināšana sedz arī ārstēšanos Latvijā pirmās 10 dienas pēc traumas."

Vilnis | (18.02.2018.)
"Patika, ka nebija lieka laika tērēšana – mans iesniegums un tam sekojoša atlīdzība."

Krista | (11.02.2018.)
"Jau negadījuma brīdī ārvalstīs, bez problēmām sazvanīju Jūs un saņēmu konsultāciju, atbalstu un drošības sajūtu."

Andris | (06.02.2018.)
"Viegli un ātri – aizsūtīju skenētus dokumentus, pēc pāris dienām saņēmu apstiprinājuma e-pastu, ka lēmums ir pozitīvs un vēl pēc pāris dienām saņēmu naudu. Ceļojumu apdrošināšanas vienmēr iegādājos no If un šis bija jau otrais gadījums daudzu gadu garumā, kad biju vērsies pēc ceļojuma apdrošināšanas atlīdzības un abos gadījumos pieredze ar If bija vienādi pozitīva."

Māris | (18.12.2017.)
"Ļoti laba atsaucība, ātra apkalpošana, palīdzība pēc būtības, individuāla pieeja!"

Pāvels | (29.11.2017.)
"Puslīdz automatizēts un var visu pieteikt caur online atlīdzības formu."

Māris | (20.11.2017.)
"Ātri, bez liekiem dokumentiem, parakstiem un ierašanās."

Linda | (14.11.2017.)
"Vienkāršs un saprotams process."

Armands | (14.11.2017.)
"Atsaucība, iesniegšanas vienkāršība un operativitāte. Paldies."

Armīns | (29.10.2017.)
"Īsi, skaidri, ātri un nauda kontā divās dienās."

Voldemārs | (25.10.2017.)
"Attieksme bija pretimnākoša – tas ir galvenais! Man izskaidroja, kādi dokumenti ir nepieciešami – pagaidīja, kad es tos aizsūtīšu, un tikai tad pieņēma lēmumu. Paldies!"

Anete | (22.10.2017.)
"Viss notika ļoti ātri un profesionāli."

Lilija | (27.09.2017.)
"Operatīvi, bez liekas birokrātijas, bez atrunāšanās un liekas vilcināšanās."

Diāna | (26.09.2017.)
"Ātri, precīzi, bez liekas kavēšanās saņēmu atlīdzību."

Margita | (25.09.2017.)
"Ļoti vienkāršots atlīdzības izskatīšanas un izsniegšanas process. Bija loti patīkami, ka atlīdzība tika ieskaitīta kontā tik operatīvi."

Sanita | (24.09.2017.)
"Ļoti laipna attieksme! Operatīva rīcība!"

Jānis | (16.09.2017.)
"Process bija salīdzinoši ātrs, jo visus dokumentus varēja iesniegt elektroniski, netika uzdoti lieki jautājumi."