If ceļojuma apdrošināšanas atlīdzības

Ko mūsu klienti novērtē visvairāk

Uģis | (28.02.2018.)
"Mani iepriecināja ziņa, ka apdrošināšana sedz arī ārstēšanos Latvijā pirmās 10 dienas pēc traumas."

Vilnis | (18.02.2018.)
"Patika, ka nebija lieka laika tērēšana – mans iesniegums un tam sekojoša atlīdzība."

Krista | (11.02.2018.)
"Jau negadījuma brīdī ārvalstīs, bez problēmām sazvanīju Jūs un saņēmu konsultāciju, atbalstu un drošības sajūtu."

Andris | (06.02.2018.)
"Viegli un ātri – aizsūtīju skenētus dokumentus, pēc pāris dienām saņēmu apstiprinājuma e-pastu, ka lēmums ir pozitīvs un vēl pēc pāris dienām saņēmu naudu. Ceļojumu apdrošināšanas vienmēr iegādājos no If un šis bija jau otrais gadījums daudzu gadu garumā, kad biju vērsies pēc ceļojuma apdrošināšanas atlīdzības un abos gadījumos pieredze ar If bija vienādi pozitīva."

Māris | (18.12.2017.)
"Ļoti laba atsaucība, ātra apkalpošana, palīdzība pēc būtības, individuāla pieeja!"

Pāvels | (29.11.2017.)
"Puslīdz automatizēts un var visu pieteikt caur online atlīdzības formu."

Māris | (20.11.2017.)
"Ātri, bez liekiem dokumentiem, parakstiem un ierašanās."

Linda | (14.11.2017.)
"Vienkāršs un saprotams process."

Armands | (14.11.2017.)
"Atsaucība, iesniegšanas vienkāršība un operativitāte. Paldies."

Armīns | (29.10.2017.)
"Īsi, skaidri, ātri un nauda kontā divās dienās."

Voldemārs | (25.10.2017.)
"Attieksme bija pretimnākoša – tas ir galvenais! Man izskaidroja, kādi dokumenti ir nepieciešami – pagaidīja, kad es tos aizsūtīšu, un tikai tad pieņēma lēmumu. Paldies!"

Anete | (22.10.2017.)
"Viss notika ļoti ātri un profesionāli."

Lilija | (27.09.2017.)
"Operatīvi, bez liekas birokrātijas, bez atrunāšanās un liekas vilcināšanās."

Diāna | (26.09.2017.)
"Ātri, precīzi, bez liekas kavēšanās saņēmu atlīdzību."

Margita | (25.09.2017.)
"Ļoti vienkāršots atlīdzības izskatīšanas un izsniegšanas process. Bija loti patīkami, ka atlīdzība tika ieskaitīta kontā tik operatīvi."

Sanita | (24.09.2017.)
"Ļoti laipna attieksme! Operatīva rīcība!"

Jānis | (16.09.2017.)
"Process bija salīdzinoši ātrs, jo visus dokumentus varēja iesniegt elektroniski, netika uzdoti lieki jautājumi."

Mārīte | (13.05.2017)
"Vienmēr esmu slavējusi If par ātru izskatīšanas procesu."

Lolita | (07.05.2017.)
"Patika apdrošināšanas gadījuma atlīdzības pieteikuma operatīvā izskatīšana un tūlītējā atlīdzības izmaksa. Pat nebiju gaidījusi, ka viss notiks tik ātri! Tas viss tika paveikts, man pat neizejot no mājām, – visu nepieciešamo var izdarīt ar interneta starpniecību!"

Inga | (06.04.2017.)
"1. Saprotoša (nevis nosodoša, kā lielākoties) attieksme par to, ka ceļojuma laikā bija nepieciešams izmantot medicīniskos pakalpojumus. 2. Draudzīga, laipna un pretimnākoša attieksme no darbinieku puses. 3. Ļoti ātra atlīdzības pieteikuma izskatīšana, arī nauda (atlīdzība) kontā tika ieskaitīta īsākā laikā, nekā sacīts, – pat nepagāja norādītā nedēļa. 4. Pieņemtais lēmums par atlīdzību iepriecināja, jo nebiju zaudētājas lomā. 5. Zinu, ka izvēlēšos If arī nākamreiz. Man to ieteica ģimene un draugi – tagad zinu pati un ieteikšu arī citiem. Uz tikšanos!"

Antra | (30.03.2017.)
"Ātrums, kādā tika izskatīta mana prasība. Konkrēti jautājumi par negadījumu. Ātra atlīdzības izsniegšana."

Inga | (30.03.2017.)
"Ātra atbilde. Speciālisti izskaidroja visus neskaidros jautājumus un bija ļoti atsaucīgi."

Raivis | (26.02.2017.)
"Vienkāršs un ātrs process."

Gints | (15.01.2017.)
"Operativitāte un izmaksas ātrums."

Anita | (18.01.2017.)
"Kritiena rezultātā tika savainota roka. Medicīnisko palīdzību - apskati, ģipša uzlikšanu veica Tallinā, traumpunktā ( ārzemēs). Par procedūrām samaksāju pati no savas kabatas, pretī saņemot čeku iesniegšanai apdrošināšanas firmai un traumatologa izsniegto epikrīzi (slimības apraksta kopsavilkumu, slēdzienu). Bija nedaudz šaubas, kas, kā un vai tiks atlīdzināts. Tomēr izrādījās, ka apdrošināšana tiešām "darbojas". Operatīvi tika nosūtīti nepieciešamie dati, rēķina un epikrīzes kopijas. Tai pašā dienā saņēmu apstiprinājumu, ka pieteikums saņemts. Pieteikums tika izskatīts un apstiprināts, un jau nākamajā dienā manā kontā tika ieskaitīta rēķinā norādītā summa."

Dainis | (14.09.2016.)
"Laikam jau tas, ka izmaksāja atlīdzību:) Visu informāciju varēja operatīvi iesniegt caur internetu. Un atlīdzības atmaksa arī notika ļoti operatīvi."

Sanita | (01.09.2016.)
"Aizpildāmā anketa ir pietiekami saprotama un lēmuma pieņemšana ir ļoti operatīva. Viss ir saprotams, pat nezvanot uz informācijas tālruni, lai noskaidrotu papildus informāciju."

Valentīna | (08.04.2016.)
"Nevajadzēja iesniegt ""izziņu lai dabūtu izziņu "", viss notika ātri un operatīvi, If darbinieki centās paši man palīdzēt, lai sameklētu vajadzīgo dokumentu."