Privātuma aizsardzība un jūsu personas dati
Izmantojot mūsu kā apdrošinātāja pakalpojumus vai sadarbojoties ar mums citādā veidā, jūs uzticat mums daudz informācijas.
Mēs pret šo informāciju izturamies atbildīgi un apstrādājam jūsu personas datus saskaņā ar privātuma aizsardzības labāko praksi un piemērojamajiem tiesību aktiem, jo īpaši Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu Nr. 2016/679.
Šie Privātuma aizsardzības noteikumi attiecas uz jebkādu jūsu personas datu apstrādi, tostarp informāciju, ko personas sniedz, apmeklējot mūsu tīmekļvietnes, lietotnes vai izmantojot If digitālos pakalpojumus (piemēram, pašapkalpošanās portālu “Mans If”, lietotni “If Mobile Baltics” u. c.), kā arī apstrādājot jūsu kā esošā vai potenciālā klienta, darbinieka, sadarbības partnera u. c. datus.
Kas ir atbildīgs par jūsu personas datiem?
Personas datu pārzinis ir If P&C Insurance AS, reģistrēta Igaunijas Republikas Komercreģistrā ar reģ. Nr. 10100168, juridiskā adrese: Lõõtsa 8a, Tallina, 11415, Igaunija, kuras vārdā Latvijas Republikā darbojas If P&C Insurance AS Latvijas filiāle, reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā ar reģ. Nr. 40103201449, juridiskā adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010, Latvija (tālāk ‑ If jeb mēs).
Ja jums ir kādi jautājumi par jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot mums, kā norādīts šo noteikumu sadaļā “Kontaktinformācija”.
Jūsu tiesības
Jūsu tiesības un to īstenošana
Kādus personas datus mēs vācam?
Personas dati, ko mēs vācam, ir atkarīgi no katras atsevišķās situācijas un/vai attiecīgā apdrošināšanas produkta. Personas dati, ko mēs apstrādājam un kas mums tiek sniegti, ir atšķirīgi, ja jūs kā patērētājs esat apdrošinājuma ņēmējs un apdrošinātais, salīdzinot ar situāciju, ja jūs esat apdrošinātais saskaņā ar apdrošināšanas līgumu, ko noslēgusi cita persona jūsu labā (piemēram, jūs esat apdrošinātais saskaņā ar jūsu darba devēja noslēgtu apdrošināšanas līgumu). Tāpat personas dati, ko mēs apstrādājam un kas mums tiek sniegti, ir atšķirīgi atkarībā no tā, vai esat apdrošināšanas brokeris vai uzņēmuma pārstāvis, tīmekļvietnes apmeklētājs, liecinieks, sadarbības partneris, darbinieks vai potenciālais darbinieks. Mēs varam saņemt personas datus arī no oficiāliem reģistriem, piemēram, Ceļu satiksmes drošības direkcijas vai Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras reģistra, Zemesgrāmatas, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja uzturētās Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas informācijas sistēmas, kā arī no mūsu partneriem vai informācijas tehnoloģiju un mārketinga pakalpojumu uzņēmumiem.
Personas dati visbiežāk ietver šādu informāciju:
- kontaktinformācija;
- dati, kas saistīt ar identifikāciju;
- dati, kas saistīti ar jūsu apdrošināšanas polises vai atlīdzības lietas administrēšanu (tā var ietvert arī medicīniskus vai veselības datus);
- finanšu informācija vai cita informācija, kas saistīta ar riska izvērtēšanu;
- mārketinga ziņu saņemšanas izvēles; vai
- dati par If digitālo pakalpojumu izmantošanu.
Tālāk PDF failā ir norādītas datu kategorijas un datu piemēri, kas palīdzēs jums saprast, kāda veida datus mēs vācam (mēs ļoti reti vācam visus tālāk norādītos datus, tie ir tikai piemēri):
Kādus personas datus mēs vācam (pdf, 666 kb)
Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti?
Mēs izmantojam personas datu gandrīz visās mūsu darbībās, jo tas ir priekšnoteikums, lai mēs varētu veikt uzņēmējdarbību un sniegt jums vislabāko iespējamo pakalpojumu. Nolūki, kādiem mēs izmantojam jūsu personas datus, atšķiras atkarībā no mūsu attiecībām ar jums, tostarp no mūsu savstarpējās saziņas veida un pakalpojumiem, ko mēs jums sniedzam.
Galvenie nolūki, kādiem mēs izmantojam personas datus, ir šādi:
A. Saziņa ar jums un citām personām (par saziņu mārketinga nolūkos, lūdzu, skatiet H apakšpunktu tālāk).
B. Izvērtēšanas veikšana un lēmumu pieņemšana (automatizēti un neautomatizēti lēmumi, tostarp veicot profilēšanu) attiecībā uz: i) apdrošināšanas piedāvājumiem un noteikumiem (tostarp riska parakstīšanu) un ii) apdrošināšanas atlīdzību lietām.
C. Apdrošināšanas, atlīdzību izskatīšanas un palīdzības pakalpojumu, kā arī citu produktu un pakalpojumu sniegšana, ko piedāvājam paši vai ko piedāvā mūsu partneri, tostarp remonta un auto evakuācijas pakalpojumi, medicīniskās palīdzība, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, administrēšana, izvērtēšana un strīdus izskatīšana. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai fiksētu sniegto informāciju. Dažreiz ir nepieciešams precizēt, kāda informācija sniegta telefonsarunas laikā, piemēram, kas teikts sarunā par atlīdzības lietu vai sarunā par apdrošināšanas līguma noslēgšanu. Šādos gadījumos mums ir jānoklausās saruna, lai noskaidrotu sniegot informāciju. Zvanu ierakstīšana ir nepieciešama arī, lai dokumentētu informāciju, ko apdrošinājuma ņēmējs vai cietušā persona nesniedz citā reproducējamā formātā.
D. Apdrošināšanas prēmiju maksājumu un citu maksājumu administrēšana.
E. Mūsu produktu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošana. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai iegūtu informāciju pakalpojumu un produktu uzlabošanai un darbinieku apmācībai un nodrošinātu uzņēmuma darbības atbilstību tiesību aktu prasībām (piemēram, darbinieka vadītājs var noklausīties darbinieka zvanu, lai sniegtu padomu klientu apkalpošanas uzlabošanai).Šim nolūkam mēs iespēju robežās izmantojam tikai anonimizētus telefonsarunu ierakstus.
F. Noziegumu, tostarp krāpšanas un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas, novēršana, atklāšana un izmeklēšana, kā arī citu uzņēmējdarbības risku analīze un pārvaldība. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai fiksētu sniegto informāciju.
G. Pētījumu veikšana un datu analīze, tostarp statistikas apkopošana un datu analīze par mūsu klientiem un citām personām, kuru personas datus mēs vācam, tirgus izpētes veikšana, tajā skaitā klientu apmierinātības aptauju veikšana, un uzņēmuma risku novērtēšana saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem (tostarp saņemot piekrišanu, ja nepieciešams).
H. Mārketinga ziņu un personalizētas lietotāja pieredzes nodrošināšana: (i) mārketinga ziņu nosūtīšana atbilstoši izvēlēm, ko esat norādījis mums vai mūsu partneriem (mārketinga ziņas var ietvert arī mūsu partneru piedāvātos produktus un pakalpojumus atbilstoši jūsu norādītajām izvēlēm). Mēs varam nosūtīt mārketinga ziņas atbilstoši jūsu norādītajām izvēlēm, izmantojot e-pastu, īsziņas un citas teksta ziņas, pastu vai tālruni; (ii) personalizēta lietotāja pieredzes nodrošināšana, kad izmantojat If digitālos pakalpojumus vai apmeklējat trešo personu tīmekļvietnes vai sociālos medijus, piedāvājot jums pielāgotu informāciju un reklāmu, jūs identifikācijas veikšana If digitālos pakalpojumu izmantošanā. Lai uzzinātu vairāk , lūdzu skatiet šo noteikumu sadaļu “Analītika un mārketinga saziņa”.
I. Mūsu uzņēmējdarbības un infrastruktūras pārvaldīšana un IT drošības nodrošināšana saskaņā ar mūsu iekšējām politikām un procedūrām, tostarp attiecībā uz finansēm un grāmatvedību, rēķinu izrakstīšanu un maksājumu saņemšanu, IT sistēmu darbību, kļūdu izsekošanu klientu apkalpošanas kanālā (tostarp dati par rīcību tiešsaistē, lai pārliecinātos, ka mūsu sistēmas un pakalpojumi darbojas, kā paredzēts), datu un tīmekļvietņu mitināšanu, datu analītiku, darbības nepārtrauktību, lietvedību, dokumentu un drukāšanas pārvaldību, pakalpojumu integritāti un drošību (piemēram, iekšējais audits, incidentu reģistra izveide, brīdināšanas sistēmas).
J. Sūdzību, atsauksmju un pieprasījumu pārvaldīšana, kā arī pieprasījumu izskatīšana par piekļuvi datiem, to labošanu vai citu ar personas datiem saistītu tiesību izmantošanu.
K. Piemērojamo tiesību aktu un normatīvo pienākumu ievērošana, piemēram, tiesību akti attiecībā uz apdrošināšanas veikšanu vai sankcijām; tiesvedības procesusi un tiesas rīkojumi; atbilžu sniegšana uz valsts un pašvaldības iestāžu (tostarp tādu, kas atrodas ārpus jūsu dzīvesvietas valsts) pieprasījumiem.
L. Likumīgo tiesību nodibināšana, īstenošana un aizstāvēšana, lai aizsargātu mūsu un mūsu grupas uzņēmumu vai partneru uzņēmējdarbību, kā arī mūsu un mūsu grupas uzņēmumu vai partneru, jūsu, citu fizisko personu vai trešo pušu tiesības, privātumu, drošību vai īpašumu; tiesiskās aizsardzības līdzekļu izmantošana un mūsu zaudējumu ierobežošana.
M. Pārapdrošināšanas izmantošana. Lielāko daļu risku mēs pārapdrošinājam pie pārapdrošinātājiem un noteiktos gadījumos varam nodot pārapdrošinātājam personas datus, lai veiktu šo risku pārapdrošināšanu vai iesniegtu atlīdzības pieteikumu pārapdrošinātājam.
Tālāk PDF failā ir apkopoti personas datu veidi, kurus nepieciešamības gadījumā izmanto saistībā ar katru iepriekš minēto galveno nolūku. Personas dati šiem nolūkiem tiks apstrādāti tikai tad, ja tas ir saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti? (pdf, 210 kb)
Jūsu personas datu apstrādes juridiskais pamats
Juridiskais pamats, uz kuru mēs balstāmies, lai apstrādātu jūsu personas datus, ir atkarīgs no konkrētās izmantošanas veida un mērķa. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jums nav pienākuma izpaust mums jūsu personas datus. Tomēr tajos gadījumos, kad apstrādes pamatā ir līguma izpilde, mums ir nepieciešami jūsu dati, lai mēs varētu izpildīt savas saistības. Ja jūs nesniedzat savus personas datus, pastāv risks, ka mēs nespēsim sniegt jums savus pakalpojumus.
Parasti jūsu personas dati mums var būt nepieciešami šādās situācijās:
- lai sagatavotu, noslēgtu vai izpildītu apdrošināšanas līgumu. Piemēram, informācija par apdrošināto īpašumu un jūsu iedzīvi, pirms līguma noslēgšanas sniegtā riska informācija, kā arī jebkura informācija, kas sniegta atlīdzību izskatīšanas procesā, tiek likumīgi apstrādāta, pamatojoties uz šo juridisko pamatu;
- lai ievērotu mūsu vai trešo personu leģitīmās intereses, t. i., ja intereses ir līdzsvarotas. Intereses ir līdzsvarotas, ja esam konstatējuši, ka mums ir leģitīma interese veikt personas datu apstrādi un ka apstrāde ir nepieciešama, lai sasniegtu šo mērķi, kā arī esam konstatējuši, ka mūsu intereses ir svarīgākas par jūsu tiesībām neļaut apstrādāt jūsu datus šim nolūkam. Mēs apstrādājam jūsu datus, balstoties uz šo pamatu, lai novērstu krāpšanu vai nosūtītu jums kā mūsu klientam mārketinga paziņojumus, klientu apmierinātības aptaujas, vai lai uzturētu mūsu IT sistēmu drošību vai, ja tas ir nepieciešams, lai sadarbībā ar mūsu partneriem sniegtu jums ar apdrošināšanu saistītus pakalpojumus;
- lai aizsargātu savas vai citas personas vitāli svarīgas intereses. Kā piemēru var minēt ceļojumu apdrošināšanu, kad mēs apmaināmies ar informāciju ar veselības iestādēm ārvalstīs, ja noticis negadījums un ja nepieciešams veikt medicīniskās manipulācijas;
- lai izpildītu juridisku pienākumu, kas attiecas uz pārzini. Piemēram, mums ir pienākums iesniegt datus par jūsu transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojam;
- ja jūs kā fiziska persona esat devis mums piekrišanu apstrādāt jūsu personas datus, piemēram, esat piekritis Detalizētās analītikas un mērķauditorijas sīkdatnēm.
Tālāk PDF failā ir norādīti galvenie juridiskie pamati, uz kuriem balstāmies, izmantojot jūsu personas datus.
Jūsu personas datu apstrādes juridiskais pamats (pdf, 158 kb)
Cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus?
Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik nepieciešams, lai (i) sasniegtu mērķus, kādiem tie tika vākti; (ii) izpildītu jūsu apdrošināšanas līgumu vai veiktu pasākumus pirms līguma noslēgšanas, vai (iii) izpildītu mums noteiktus juridisku pienākumus un normatīvajos aktos noteiktās prasības. Jūsu personas datu glabāšanas periods ir atkarīgs, cita starpā, no iespējamajai prasībai piemērojamiem likumiem, grāmatvedības tiesību aktu prasībām un citiem faktoriem.
Nevajadzīgie vai nebūtiskie dati tiek dzēsti vai anonimizēti. Anonimizēti dati var tikt izmantoti statistikas vai citiem likumīgiem uzņēmējdarbības mērķiem. Tā kā šos datus vairs nevar sasaistīt ar jums, tie vairs nav uzskatāmi par personas datiem. Mums ir tiesības glabāt un izmantot šādus anonīmus datus.
Tālāk PDF failā ir norādīts datu glabāšanas laiks attiecībā uz konkrēto apstrādes mērķi:
Cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus? (pdf, 466 kb)
Kā mēs izmantojam jūsu datus automatizētai lēmumu pieņemšanai
Automatizēta lēmumu pieņemšana nozīmē, ka mēs pieņemam lēmumus bez mūsu darbinieku līdzdalības, pamatojoties uz jūsu sniegtajiem vai no citiem avotiem iegūtajiem datiem (lūdzu, skatiet tālāk). Ja šie automatizētie lēmumi var jūs būtiski ietekmēt, mēs vienmēr jūs iepriekš informēsim par automatizētu lēmumu pieņemšanu, protams, arī lūgsim jūsu piekrišanu, ja atbilstoši tiesību aktiem tas ir nepieciešams (piemēram, automatizēti lēmumi veselības apdrošināšanas atlīdzību lietā).
Jūs vienmēr varat sazināties ar mums un lūgt pārskatīt lēmumu, ņemot vērā jebkādu papildu informāciju un apstākļus, ko mums sniedzat.
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu mūsu pārdošanas un atlīdzību izskatīšanas procesos, šādā veidā piedāvājot jums labāku un raitāku apkalpošanu.
Apdrošināšanas produktu pārdošanas process
Apdrošināšanas produktu pārdošanas procesā mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu. Tas nozīmē, ka jūsu apdrošināšanas prēmiju aprēķina un nosaka algoritms, un mūsu sistēma automātiski informē jūs par apdrošināšanas prēmiju, ko mēs jums piedāvājam.
Automatizēta lēmuma pamatā ir informācija par jums (piemēram, jūsu vecums, dzīvesvieta, iepriekšējie apdrošināšanas līgumi un If izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības, dati par jūsu mājsaimniecību vai finanšu dati) un objektu, kuru vēlaties apdrošināt (piemēram, informācija par transportlīdzekli vai ēku no oficiāliem reģistriem, telemātikas dati, transportlīdzekļa ražotāja vai remonta uzņēmuma informācija). Šie dati ietekmē jūsu riska informāciju.
Jūsu dati tiek statistiski analizēta kopā ar visu mūsu klientu riska informāciju. Tā rezultātā algoritms nosaka, vai mēs attiecībā uz jums atkarībā no iepriekš minētās informācijas sagaidām, ka riska iestāšanās iespējamība nākotnē ir lielāka vai mazāka. Jūsu apdrošināšanas prēmija tiek noteikta šādas automatizētas lēmumu pieņemšanas rezultātā, balstoties uz visu informāciju kopumā.
Automatizēta lēmumu pieņemšana var tikt izmantota, lai noteiktu, kādu apdrošināšanas segumu mēs jums piedāvājam. Automatizēts lēmums atkarībā no datiem par jūsu transportlīdzekli vai ēku un jūsu iepriekšējiem apdrošināšanas līgumiem un If izmaksātām apdrošināšanas atlīdzībām var ierobežot jums piedāvāto apdrošināšanas segumu mūsu digitālajos kanālos.
Ja nevēlaties, lai mēs pieņemam automatizētu lēmumu, vai neesat apmierināts ar lēmumu, varat sazināties ar mums, lai tā vietā iegādātos apdrošināšanu ar pārdošanas darbinieka palīdzību, vai lūgt, lai mēs pārskatām lēmumu.
Apdrošināšanas atlīdzību lietu izskatīšana
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu apdrošināšanas atlīdzību lietu izskatīšanas procesā kā daļu no mūsu If digitālajiem pakalpojumiem. Automatizēti lēmumi tiek pieņemti, pamatojoties uz jūsu sniegto informāciju (tostarp fotogrāfijām) un/vai informāciju, kas iegūta no citiem avotiem (piemēram, remonta uzņēmuma informācija). Atkarībā no apdrošināšanas veida var tikt izmantoti dažādi avoti, piemēram, aprēķinātā nozagtā priekšmeta tirgus vērtība vai transportlīdzekļa ražotāja un remonta uzņēmuma aprēķini, kurus var izmantot, lai automātiski noteiktu pareizo apdrošināšanas atlīdzības summu. Lai aprēķinātu un pieņemtu lēmumu apdrošināšanas atlīdzības lietā, If izmanto algoritmus, kuru rezultātā tiek pieņemts lēmums pilnībā vai daļēji kompensēt zaudējumus vai pat noraidīt jūsu prasību. Jūs nevarat iebilst pret šādu automatizētu lēmumu pieņemšanu, tomēr varat sazināties ar mums un lūgt pārskatīt lēmumu apdrošināšanas atlīdzības lietā.
Analītika un mārketinga saziņa
Kādos gadījumos mēs varam nodot jūsu personas datus citiem?
Mūsu galvenais princips ir tāds, ka mēs nepārdodam, neizīrējam, neizplatām un citādi nenododam jūsu personas datus nevienai trešajai pusei mārketinga nolūkos. Saistībā ar šajos noteikumos iepriekš minētajiem mērķiem (sk. sadaļu “Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti?”) mums dažkārt ir nepieciešams sniegt jūsu personas datus trešajām personām. Šādas trešās personas var būt gan neatkarīgi datu pārziņi (t.i., trešās personas, kurām ir savs likumīgs pamats apstrādāt jūsu personas datus, piemēram, citi apdrošinātāji/pārapdrošinātāji), gan datu apstrādātāji, kas darbojas mūsu vārdā un veic datu apstrādi tikai iepriekš minēto mērķu sasniegšanai (piemēram, pakalpojumu sniedzēji, kas uztur un atbalsta mūsu IT sistēmas).
Mēs vienmēr, lai aizsargātu jūsu personas datus, veicam atbilstošus tehniskus, fiziskus, juridiskus (noslēdzot datu apstrādes līgumus) un organizatoriskus pasākumus, kas atbilst piemērojamiem datu apstrādes un aizsardzības normatīvajiem noteikumiem. Jebkuri pakalpojumu sniedzēji tiek rūpīgi izvēlēti, un tiem ir jāveic atbilstoši pasākumi, lai nodrošinātu jūs personas datu konfidencialitāti un drošību.
Tālāk PDF failā skatiet kādi jūsu personas dati var tikt izpausti, ņemto vērā attiecīgo apdrošināšanas produktu un informācijas raksturu:
Kādos gadījumos mēs varam nodot jūsu personas datus citiem? (pdf, 337 kb)
Kur mēs apstrādājam jūsu personas datus
Jūsu personas dati galvenokārt tiek apstrādāta un uzglabāta Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas teritorijā. Ņemot vērā mūsu uzņēmējdarbības globālo raksturu un tehnoloģiskos risinājumus, atsevišķos gadījumos šajos noteikumos minēto mērķu sasniegšanai mēs varam nodot personas datus personām, kas atrodas citās valstīs.
Personas datu aizsardzības līmenis šādās valstīs var būt zemāks nekā tas noteikts ar Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas teritorijā esošo regulējumu. Līdz ar to datu pārsūtīšana uz citām valstīm notiek tikai saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, ievērojot atbilstošus aizsardzības pasākumus, t.i., pārsūtīšana tiek veikta tikai uz valstīm ar “adekvātu aizsardzības līmeni” (kā noteikts Eiropas Komisijas tīmekļvietnē Data protection adequacy for non-EU countries (europa.eu), vai ja tiek izmantoti Eiropas Komisijas standarta līguma noteikumi – Standard Contractual Clauses (SCC) - European Commission (europa.eu). Mēs saskaņā ar mūsu iekšējām drošības procedūrām veicam arī atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai novērstu jūsu personas datu neatļautu vai nelikumīgu apstrādi, nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai sabojāšanu. Mēs regulāri atjauninām savas drošības politikas un procedūras, lai nodrošinātu mūsu un mūsu pakalpojumu sniedzēja sistēmu drošību un aizsardzību. Jūsu personas datiem var piekļūt tikai tie mūsu darbinieki un tikai tie pakalpojumu sniedzēju darbinieki, kuriem tas nepieciešams, lai veiktu datu apstrādi šajos noteikumos minēto mērķu izpildei.
Jūs vienmēr varat sazināties ar mums, lai iegūtu sīkāku informāciju par datu pārsūtīšanu uz valstīm, kas atrodas ārpus ES/EEZ, un par to, kādus drošības pasākumus mēs esam veikuši, lai nodrošinātu augstas aizsardzības līmeni, kas atbilst Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regulas Nr. 2016/679 noteiktajam aizsardzības līmenim.
Privātuma aizsardzības noteikumu atjaunināšana
Mēs uzskatām, ka privātuma aizsardzība ir ļoti svarīga, un mēs pastāvīgi cenšamies veikt uzlabojumus, lai mūsu veiktā personu datu apstrāde būtu vēl pārredzamāka un atbildīgāka. Tāpēc šie noteikumi laiku pa laikam var tikt atjaunināti, un visas izmaiņas tiks publicētas šajā tīmekļvietnē. Ja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem precizētajai vai mainītajai datu apstrādes darbībai būs nepieciešama iepriekšēja informēšana vai jūsu piekrišana, jūs par to tiksiet informēts vai jums tiks dota iespēja sniegt savu piekrišanu. Tāpat ir svarīgi, lai jūs ikreiz, kad izmantojat kādu no mūsu pakalpojumiem, iepazītos ar šiem noteikumiem, jo jūsu personas datu apstrāde var atšķirties no tā, kā tā tika veikta, kad iepriekš izmantojāt mūsu pakalpojumus.
Kontaktinformācija
Ja jums ir kādi jautājumi par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot uz e-pastu dpo@if.lv.
Ja vēlaties saņemt mūsu rīcībā esošo jūs personas datu kopiju, tā saukto “datu izrakstu”, lūdzu, sūtiet mums ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi dsar@if.lv vai sūtiet pašrocīgi parakstītu vēstuli If P&C Insurance AS Latvijas filiālei, Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010.
Pēdējā pārskatīšana: 17.12.2024.