1. Atlīdzības
 
Ja tev ir If polise, esi drošs, mēs palīdzēsim! Mūsu atlīdzību izskatīšanas process ir viens no ātrākajiem un cilvēcīgākajiem.

9,6 no 10 mūsu klientiem ir apmierināti vai ļoti apmierināti ar If atlīdzību servisu.
70% mūsu atlīdzību klientu labprāt mūs iesaka saviem radiem, draugiem, paziņām.
(Dati no If atlīdzību klientu apmierinātības pētījuma, 2015. gada septembris.)


  • Lietas skatām pēc būtības

    ​Nemeklējam formālus iemeslus atlīdzību atteikumiem

  • Ērta, vienkārša pieteikšana

    Piesaki atlīdzības internetā vai zvanot uz tālruni 8333

  • Ātra lietu izskatīšana

    ​80% no internetā pieteiktajām atlīdzībām izskatām darba dienas laikā

​KĀ SAŅEMT ATLĪDZĪBU?

  1. Aizpildi atlīdzības pieteikumu.
  2. Sagaidi e-pastu vai zvanu no If par turpmākiem atlīdzības saņemšanas soļiem.
  3. Esi atvērts sadarbībai ar If, lai iespējami ātri varam pieņemt lēmumu.

Neizdodas pieteikt atlīdzību internetā?

ZVANI 8333

If speciālisti pieņems atlīdzības pieteikumu telefoniski, reģistrēs nepieciešamos datus un informēs, ja būs nepieciešams iesniegt papildus dokumentus.

Telefoniski reģistrētās atlīdzības apstrādājam 2 darba dienu laikā.

SŪTI E-PASTU

E-pastā raksturo negadījumu, pievieno dokumentu kopijas vai fotogrāfijas un sūti e-pastu uz atlidzibas@if.lv.

E-pastā saņemtās atlīdzības apstrādājam 2 darba dienu laikā.

Atrodoties ārpus Latvijas

JA NOTICIS AUTO NEGADĪJUMS

Zvani +371 67 094 777

JA NOTICIS CEĻOJUMU APDROŠINĀŠANAS GADĪJUMS

Zvani +371 67 094 875 vai raksti e-pastu If speciālistam.

  1. Atlīdzības