If PORTĀLS

Ērti un ātri!

Pieslēgties If Portālam iespējams izmantojot Swedbank, DNB, SEB, Nordea vai Citadele internetbankas lietotāja numuru un paroles.

PIESLĒGTIES
  1. If Portāls

If Portāls ir apdrošināšanas sistēma reģistrētiem lietotājiem, kas piedāvā papildu ērtības un priekšrocības internetbanku klientiem.


  • Izdevīga polišu iegāde

    ​Autorizējieties un izmantojiet iespēju saņemt lielāku atlaidi.

  • Atlīdzību pieteikšana

    ​Piesakiet atlīdzības un sekojiet līdzi to statusam.

  • Rēķinu kontrole

    Rēķinu izdrukas, apmaksas, atgādinājumi par rēķina apmaksas termiņiem.


If PORTĀLĀ JŪS VARAT:​

  • apskatīt, izdrukāt un atjaunot savas esošās If polises,
  • pieteikt jaunas atlīdzības,
  • sekot līdzi atlīdzības lietas statusam,
  • apskatīt un apmaksāt rēķinus,
  • aprēķināt polišu cenu apdrošināšanas kalkulatoros,
  • iegādāties jaunas OCTA, KASKO, ceļojuma, īpašuma, iedzīves un civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polises,
  • pieteikties If jaunumiem un paziņojumiem par polišu termiņa beigām un rēķinu apmaksu,
  • atjaunot aktuālos datus par sevi.

Kā lietot IF Portālu un pieteikt atlīdzību?

  1. Pirmo reizi autorizējoties If Portālā, lūdzu, ievadiet informāciju par sevi un to saglabājiet. Nepieciešamības gadījumā šo informāciju būs iespējams mainīt Portāla sadaļā MANI DATI.
  2. Aizpildiet atlīdzības pieteikumu If Portāla sadaļā ATLĪDZĪBAS -> PIETEIKT
  3. Atlīdzības pieteikumam pievienojiet čekus par saviem līdzekļiem apmaksātajiem pakalpojumiem vai papildu dokumentāciju, ja tāda ir nepieciešama. Čekus un pārējos dokumentus varat pievienot skenētus vai fotografētus. Oriģināli nav jāiesniedz.
  4. Atlīdzības lietas gaitai varat sekot līdzi If Portāla sadaļā ATLĪDZĪBAS -> MANI PIETEIKUMI



  1. If Portāls