Jaunumi, 23 septembris 2009

Rīga Plaza - pirmais pilna servisa apdrošināšanas terminālis Baltijā

Nesen atklātajā Modes un izklaides centrā Rīga Plaza darbu uzsācis pilna servisa If apdrošināšanas pašapkalpošanās terminālis. Šis ir Baltijā unikāls apdrošināšanas terminālis, kas piedāvā ceļojumu, OCTA, KASKO, kā arī īpašuma apdrošināšanas polises iegādi un ļauj arī pieteikt negadījumu.

"Pašapkalpošanās apdrošināšanas terminālis ir iespēja aizņemtākajiem un steidzīgākajiem iegādāties nepieciešamo apdrošināšanas polisi pašiem, pirms un pēc apdrošinātāju biroju darba laika. Termināļa lietošana ir pavisam vienkārša – tos pašus datus, ko parasti klientam rakstiski pieteikuma anketā lūdz ar roku aizpildīt apdrošinātājs, klients terminālā ievada pats kā datorā - piemēram, personas kodu, auto reģistrācijas numuru, auto tehniskās apliecības numuru utml. Līdzīgi iespējams pieteikt KASKO apdrošināšanas gadījumu, nebraucot uz apdrošinātāja biroju," skaidro If Apdrošināšana Pārdošanas vadītāja Latvijā Dace Ivaska.

Apdrošināšanas polises iegāde terminālī notiek, apmaksājot to tiešsaistē ar maksājumu karti vai caur internetbanku, un saņemot spēkā esošu polisi klienta e-pastā, ko iespējams arī terminālī izdrukāt. Turklāt polises iegāde pašam terminālī ir līdz 20 % lētāk, nekā apdrošinātāja birojā.

If apdrošināšanas terminālī ir iebūvēts dators ar interneta pieslēgumu un konfigurēta „If Online” apdrošināšanas sistēma un printeris.

Līdzīgi apdrošināšanas termināļi pašlaik darbojas tikai dažās Ziemeļvalstu un Eiropas lidostās. Baltijā pirmo pašapkalpošanās apdrošināšanas termināli If Apdrošināšana uzstādīja 2008. gada vidū Starptautiskajā lidostā Rīga. Tajā steidzīgākajiem ceļotājiem ir iespēja iegādāties apdrošināšanas polises.

Kā liecina If pieredze un veiktie pētījumi, ap 20 % ceļojumu apdrošināšanas polišu pircēju par apdrošināšanu atceras pēdējā brīdī, 42 % iedzīvotāju tikai aptuveni atceras, kad beidzas apdrošināšanas polise, bet 10 % auto vadītāju ir nācies maksāt sodu par savlaicīgu OCTA polises neatjaunošanu.