If informācija

Publicēts 2011
15 decembris 2011
Divos gados BMW auto spoguļu zādzībām trīskārtējs samazinājums

BMW auto spoguļu un spoguļu stikliņu zādzību skaits pēdējo divu gadu laikā ir piedzīvojis iespaidīgu samazinājumu. Jau visa 2010.gada ietvaros bija vērojams pakāpenisks BMW markas auto spoguļu zādzību samazinājums. Taču šogad, sākot no maija, tas nepārsniedz dažas zādzības mēnesī, lai gan iepriekšējos gados viena kvartāla ietvaros tika reģistrēts pat 60 un vairāk zādzību, liecina If Apdrošināšana dati.

6 decembris 2011
EVAK vai ceļojumu apdrošināšana – kas izdevīgāk?

Ja man ir EVAK, kāpēc man būtu nepieciešams iegādāties ceļojumu apdrošināšanu? Ja esmu iegādājies ceļojumu apdrošināšanas polisi, saņemt EVAK ir lieki. Kam taisnība un, kādos gadījumos pietiek ar vienu vai otru no apdrošināšanas veidiem.

24 novembris 2011
OCTA līguma izbeigšana pirms termiņa – biežākie pārpratumi un neskaidrības

If Apdrošināšana pieredze liecina, ka saistībā ar OCTA polišu izbeigšanu visbiežāk pārpratumi rodas divās situācijās – autoīpašniekam nolemjot pārdot savu auto, kā arī norakstot vai nododot to likvidācijai. Nereti šajos gadījumos rodas situācijas, kurās apdrošināšanas sabiedrība nav tiesīga pārtraukt polisi, lai gan auto īpašnieks ir pārliecināts, ka auto vairs nav viņa īpašums un attiecīgi OCTA polise var tikt izbeigta.

2 novembris 2011
If P&C Insurance AS stabila peļņa Baltijā šī gada deviņos mēnešos

If P&C Insurance AS 2011. gada deviņu darbības mēnešu rezultāti Baltijas valstīs, neraugoties uz joprojām izaicinošo tirgus situāciju, ir stabili un pārliecinoši. If uzņēmuma Igaunijā un tā filiāļu Latvijā un Lietuvā konsolidētā peļņa laika posmā no šī gada janvāra līdz septembra beigām bija 12,0 miljoni EUR (8,4 miljoni LVL) Salīdzinājumam, 2010. gada attiecīgajā laika periodā uzņēmuma peļņa bija 12,8 miljoni EUR (9,0 miljoni LVL).

30 septembris 2011
Aptauja: Vidzemē vēlas cilvēcīgas, bet Rīgā un citur ātras atlīdzības

If Apdrošināšana veiktās aptaujas dati liecina, ka autovadītāji no Rīgas un Pierīgas reģiona kā galveno kritēriju auto atlīdzību kvalitātei norāda ātru atlīdzības izskatīšanu (attiecīgi 46 % un 45 % no respondentiem).