Ir cilvēcīgi domāt, ka ar mums nekas slikts nenotiks, taču kam gan negadās sīkas ķibeles? If KASKO ir cilvēcīgākā apdrošināšana jūsu auto, jo gadās visādi!


  • Ātra lēmumu pieņemšana

    ​Lēmuma pieņemšana un tāmes apstiprināšana 1 līdz 3 darba dienu laikā

  • Atlīdzības skatām pēc būtības

    ​Nemeklējam formālus iemeslus, lai atteiktu atlīdzību (piemēram, tehnisko apskati, ātruma pārsniegšanu, ja tas nav negadījuma cēlonis)

  • Ērta atlīdzības pieteikšana

    ​Atlīdzības pieteikšana internetā, kā arī diennakts konsultācijas, zvanot uz 8333

Sedzam vairāk risku, nekā citi Apdrošinātie riski
Avārija vai cits negadījums

(ceļu satiksmes negadījums, sadursme ar dzīvnieku vai šķērsli, nobraukšana no ceļa, apgāšanās, iebraukšana bedrē, kanalizācijas lūkā utml., arī iebraukšana bedrē, priekšmetu (koki, lāstekas, sniegs, krāsa no būvobjekta) uzkrišana un auto bojāšana)

Auto bojāšana

(veicot apkopi, remontējot, auto mazgātuvē vai uz prāmja)

Auto stiklu bojājums

(auto priekšējā vējstikla vai tā visu ārējo salona vai sānu stiklu saplīšanas rezultātā radušies zaudējumi un bojājumi)

Ugunsgrēks, aizdegšanās

(pēkšņi izcēlies ugunsgrēks, sprādziens utml. zaudējumi, kā arī zaudējumi, kuri radušies ugunsgrēka laikā, dzēšot ugunsgrēku, kā arī zaudējumi, kas radušies īssavienojuma rezultātā)

Vandalisms

(vandalisma rezultātā nodarītie zaudējumi, kuru cēlonis ir darbība ar mērķi tīši bojāt vai iznīcināt auto)

Zādzība vai laupīšana

(zaudējumi, kuru cēlonis ir auto zādzība vai laupīšana, kā arī, ja auto atslēgas ir nozagtas no aizslēgtas mājas vai dzīvokļa, un auto zādzība notikusi uzreiz pēc atslēgu zādzības)

Bojāta auto transportēšana

(uz stāvvietu vai autoservisu, kā arī izmaksas, kas saistītas ar transportlīdzekļa novietošanu uz ceļa. Ja negadījums noticis ārpus Latvijas, tiek segtas transportēšanas izmaksas uz tuvāko remonta uzņēmumu)

Vadītāja vai pasažieru transportēšana pēc negadījuma

(pārvešana uz brauciena sākuma vai gala mērķi vai uz pastāvīgo uzturēšanās vietu Latvijā)


Tiem, kas vēlas būt droši!

Papildus izvēlieties


Vadītājam un pasažierim

Tā paredz kompensāciju autovadītāja un pasažieru invaliditātes un nāves gadījumā, kā arī sedz autoavārijā radušos medicīniskos izdevumus.

Jaunvērtība

​Iesakām izvēlēties jaunvērtības segumu - līdzvērtīga jauna auto iegāde zādzības vai bojāejas gadījumā (pie Latvijas dīleriem iegādātiem līdz 2 gadus veciem auto).

Bagāžai

​Iesakām bagāžas apdrošināšanu pret bojājumiem avārijas vai uguns rezultātā.

Autopalīdzība

Konsultācijas 24 h diennaktī, palīdzība uz ceļa, transportēšana uz tuvāko remontiestādi, ja ar auto nav iespējams pārvietoties, kā arī bezmaksas taksometrs vadītāja un pasažieru pārvietošanai no notikuma vietas.
* Detalizētāk par Autopalīdzību lasiet zemāk.



Autopalīdzība

Autopalīdzība ietver šādus pakalpojumus*:

- Konsultācijas pa tālruni (24 h diennaktī saņemsiet profesionālu konsultāciju kā rīkoties, ja noticis negadījums)

- Palīdzība uz ceļa** (If Autopalīdzības dienests palīdzēs, ja būs nepieciešama palīdzība uz ceļa. Piemēram, ja jānomaina ritenis, nepieciešams piegādāt degvielu vai nevarat iekļūt automašīnā, jo sabojājusies slēdzene vai drošības sistēma)

- Transportēšana (ja tehnisku bojājumu dēļ vai arī pēc negadījuma ar automašīnu vairs nav iespējams pārvietoties, If Autopalīdzības dienests transportēs automašīnu uz tuvāko remontiestādi)

- Taksometra pakalpojumi (ja ir nepieciešamība automašīnu transportēt, Autopalīdzības segums KASKO polisē paredz bezmaksas vadītāja un pasažieru pārvietošanu ar taksometru no notikuma vietas)

* Autopalīdzības pakalpojumi tiek sniegti teritorijā, kas paredzēta attiecīgajā KASKO polisē (Teritoriālais segums var būt Latvija, Baltija vai Eiropa)
** Pakalpojuma sniegšana ir bezmaksas, bet izmaksas par piegādāto degvielu vai rezerves riteni jāsedz klientam​​​

Kādēļ If KASKO

Kāpēc izvēlēties If polisi?

If ir lielākais apdrošinātājs Ziemeļeiropā un vadošais riska apdrošināšanas uzņēmums Baltijā, tāpēc varam droši apgalvot, ka If Apdrošināšana ir stabils un uzticams partneris.

Ātrs, viegls un godīgs atlīdzību process

- Nav jāizsauc policija, lai saņemtu atlīdzību, ja atbilstoši CSN tiek aizpildīts saskaņotais paziņojums;
- Ērta un vienkārša atlīdzību pieteikšana internetā vai, zvanot uz 8333;
- Lēmums pieņemšana un tāmes apstiprināšana 1 līdz 3 darba dienu laikā;
- Nav nepamatotu ierobežojumu atlīdzības izmaksai (netiek ņemta vērā tehniskā apskate, ātruma pārsniegšana, ja tas nav negadījuma cēlonis);
- Atlīdzinām vienu pašriska rēķinu lojāliem klientiem (If klienti vismaz 3 gadus), prātīgiem autovadītājiem;
- Pašrisks nav jāmaksā, ja zināms vainīgais, un tam ir OCTA;
- Auto stiklu bojājuma gadījumā noteiktos servisos to nomaiņa bez pašriska.

Klientam draudzīgs serviss

- Ātra polises iegāde internetā vai, zvanot uz 8333;
- If sadarbojas tikai ar autoservisiem, kas remontdarbus veic kvalitatīvi;
- 97% If atlīdzību klientu ir bijuši apmierināti ar saņemto servisu;
- Virsbūvju remonta uzņēmumi atzinuši, ka If ir labākā apdrošināšanas sabiedrība, kas spēj uzņemties atbildību par klienta īpašumu - negadījumā cietušu auto;
- Iespēja sekot līdzi polišu, rēķinu, atlīdzību informācijai If Portālā (autorizētiem internetbanku klientiem);
- Elektroniskie atgādinājumi un rēķini;
- Diennakts auto palīdzība uz ceļa (ja nav iespējams uzsākt vai turpināt ceļu);
- Diennakts konsultācijas, zvanot uz 8333.

Apdrošināšanas noteikumi

Ieskatieties citos If produktos

Piedāvājam pilna riska apdrošināšanu